امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خزائیلی یک مدیر توانمند، خاکی و زحمتکش است.

شهردار نجف آباد مراسم تودیع و معارفه شهردار منطقه 1 گفت:

شهردار نجف آباد درآئین تودیع معارفه شهردار منطقه یک ضمن ابراز تأسف از رفتن آقای ربیعی به شهرداری ورنامخواست و آرزوی رشد ترقی و موفقیت برای ایشان گفت: پس از رفتن آقای ربیعی دغدغه جایگزین ایشان را داشتیم که با همفکری شورای محترم با اتفاق نظر جناب خزائیلی برای منطقه یک انتخاب شد.

IMG_1513.jpg

شهردار نجف آباد درآئین تودیع معارفه شهردار منطقه یک ضمن ابراز تأسف از رفتن آقای ربیعی به شهرداری ورنامخواست و آرزوی رشد ترقی و موفقیت برای ایشان گفت: پس از رفتن آقای ربیعی دغدغه جایگزین ایشان را داشتیم که با همفکری شورای محترم با اتفاق نظر جناب خزائیلی برای منطقه یک انتخاب شد که با توجه به روحیه مردمی و تجارت ایشان و شناختی که از شهر و مردم دارند امیدوارم در این حوزه نیز موفق باشند، در ادامه پزشکی ریاست شورای اسلامی شهر ضمن خیر مقدم به مدعوین گفت: جناب ربیعی در شهر منشاء خیرات و باقیات صالحات شدند و من برخود فرض می دانم از ایشان تشکر کنم و اجرتان با خداوند، ایشان از خزائیلی که بعنوان شهردار منطقه یک معارفه شد نیز بعنوان یک مدیر توانمند، خاکی و زحمتکش یاد کرد و برای ایشان آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه جلال ربیعی که اکنون شهردار ورنامخواست شده به ایراد سخن پرداخت و گفت: عرض ادب و احترام دارم و برای شهردار آرزوی موفقیت می کنم و به شورا از بابت این انتخاب تبریک عرض می کنم چرا که ایشان از جوانان پرنشاط و پر انرژی و متعهد شهر هستند.

وی در ادامه گفت: وقتی از شهرداری نجف آباد بیرون می روید می فهمید چقدر پرسنل شهرداری نجف آباد سلامت و تخصص دارند، هرچند سهم مردم نجف آباد در انقلاب و پس از انقلاب و جنگ تحمیلی حائز اهمیت است ولی امکاناتی که در نجف آباد هست با بقیه شهرهای اطراف قابل مقایسه نیست.

وی در ادامه در پاسخ به ابراز لطف و ارادت همکاران گفت: معمولاً آدم های خوب دیگران را نیز خوب می بینند و این از خوبی شماهاست که به بنده لطف دارید.

ایشان افزود: خزائیلی شهر را خوب می شناسد و پروژه های قابل توجهی در منطقه به انجام رسانده است، وی همچنین خاطر نشان کرد 70 الی 80 درصد از پروژه هائی که در بودجه 92 در منطقه یک تعریف شده بود اجرائی شده است و تنها کار باقی مانده از بودجه 92، ساختمان شهرداری منطقه یک است و مابقی مباحث عمرانی اجرا شده است، ایشان در پایان از تشریک مساعی تمام دوستان در منطقه یک قدردانی نمود.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.