امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شهردارنجف آباد در مراسم تودیع و معارفه شهردار منطقه3 گفت:

اگر بخواهیم می توانیم تحولی را در سطح شهر شاهد باشیم

منتظری شهردار نجف آباد در آیین تودیع و معارفه شهردار منطقه 3 که در سالن اجتماعات فرهنگسرای خارون برگزار شده بود ضمن تشکر از سعید خزائیلی گفت : ایمانیان از مدیران توانمندی است که خود را در مسئولیت های قبلی نشان داده است و امروز بر مسند مدیریت منطقه 3 تکیه خواهد کرد.

 

منتظری شهردار نجف آباد در آیین تودیع و معارفه شهردار منطقه 3 که در سالن اجتماعات فرهنگسرای خشارون برگزار شده بود ضمن تشکر از سعید خزائیلی گفت : ایمانیان از مدیران توانمندی است که خود را در مسئولیت های قبلی نشان داده است و امروز بر مسند مدیریت منطقه 3 تکیه خواهد کرد.

وی همچنین از همکاران در شهرداری منطقه 3 و حوزه های وابسته تقدیر و تشکر نمود و گفت انصافاً در این مدت کوتاه زحمات زیادی را متقبل شده اید که لازم است نیابتاً از طرف اعضای شورا نیز از شما تشکر کنم چرا که انصافاً به صورت ویژه عمل کرده اید و با سرعت بالا برای لکه گیری ها ، لایروبی انهار و حوزه شهرسازی وارد شده اید و ثابت کرده اید اگر بخواهیم می توانیم تحولی را در سطح شهر شاهد باشیم و این به عینه دیده شده است.

وی ادامه داد البته ما باید نیمه خالی لیوان را نیز ببینیم که امیدوارم باز همت کنیم و بدانید که این فرصت، فرصت کوتاهی است که باید از ثانیه، ثانیه هایش استفاده کنیم من به شما امیدوارم که در این 4 سال پیش رو کارنامه خوبی اول پیش خدا، دوم پیش وجدان خودمان و سوم برای مردم ارائه نمائیم.

وی در ادامه همه دوستان و همکاران را توصیه به وقت گذاری و اتحاد و همدلی نمود و گفت جناب خزائیلی را همه می شناسند، فردی است مردم دار، ما کمترین شکایت را از منطقه 3 داشته ایم. این در آزادسازی های منطقه 3 مشهود است مخصوصاً در آزاد سازی های ادامه بلوار ولی عصر کمترین تنش ها را داشته ایم که از ایشان و همه دوستان مجموعه شهرداری منطقه 3 تشکر می کنم و اعتقاد دارم تغییری نمی باید انجام شود مگر اینکه کار بهتری صورت بگیرد.

در ادامه ایشان در خصوص معرفی شهردار جدید منطقه3 گفت: آقای ایمانیان 19 سال سابقه کار دارد و قبلاً شهردار کوشک بوده است، 5 سال معاون شهردار بوده و 9 سال در حوزه اداری و مالی کار کرده است و بدلیل مسلط بودن به قانون از توانمندی بالائی برخودار است که امیدوارم ایشان به جایگاهی که آقای خزائیلی داشت برسند و تحولی در امور صورت بگیرد.

در ادامه یوسفی نژاد یکی از اعضاء شورای شهر نیز به نمایندگی از شورای شهر از خزائیلی تشکر کرد و گفت خزائیلی هدفش رضایتمندی مردم است وی ادامه داد نکته مهم در شهرداری بحث تکریم ارباب رجوع است، مردم باید رضایتمندی بیشتری داشته باشند.

در پایان خزائیلی نیز از همکاران و مردم حلالیت طلبید و گفت مردم نجف آباد کم توقع هستند و بالخصوص مردم منطقه 3 که هرکاری برای آنها انجام شود ارزشمند است وی برای ایمانیان آرزوی موفقیت کرد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.