امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری اصفهان:

می طلبد برای مردم این شهر با ظرفیت های بالایش بیشتر کار کنیم

با حضور صفری مدیر کل حراست استانداری اصفهان و رییس اداره اطلاعات شهرستان نجف آباد مراسم تودیع و معارفه رییس حراست شهرداری نجف آباد در سالن جلسات شهرداری مرکزی برگزار شد.


در این مراسم مهندس منتظری شهردار نجف آباد گفت: از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی میزها و مسئولیت ها به صورت امانت در اختیار ما قرار می گیرد ولی در نظام طاغوت میزها و مسئولیت ها به صورت موروثی بود. این مسئولیت ها در اختیار ماست و ما باید فرصت را غنیمت بشماریم و به مردم خدمت کنیم.

 وی ادامه داد افتخار می کنیم در خدمت آقای صفری از مدیران توانمند استان هستیم که حضورشان در نجف آباد نشانگر توجه ویژه استان به این شهرستان است.

مسعود منتظری در پایان از زحمات آقای اسماعیل کریم زاده تشکر و آقای مجید جمشیدیان را به عنوان رییس جدید حراست شهرداری نجف آباد معرفی کرد.

صفری مدیرکل حراست استانداری اصفهان اقدامات انجام شده را جهت کمک به مردم و شهرداری نجف آباد اعلام کرد و گفت هرآنچه به نجف آباد با 2500 شهید و 85 سردار شهید کمک شود کم است و می طلبد برای این شهر با ظرفیت های بالایش بیشتر کار کنیم.

وی ادامه داد: چشم برهم بگذاریم فرصت ها می گذرد و این 4 سال افتخاری است که نصیب ما شده است تا بتوایم در هر سنگری که هستیم خدمت کنیم تا چهارسال دیگر بدانیم که برای مردمی متدین که قبل از انقلاب و بعد از انقلاب برای اسلام و حفظ میهن اسلامی تلاش های فراوانی کرده اند، کار کرده ایم.

 صفری افزود : مسئولیت اصلی حراست، حراست از مجموعه است و هدف آن حراست از اسناد و مدیران مجموعه است هر چند همه ما وظیفه داریم از مسئولیت خود و حریم خود حراست کنیم، حراست چشم بینای مدیر است که می تواند مشکلات را ببیند و طبق وظیفه مسائل را برطرف کند.

مدیر حراست استانداری اصفهان از جمشیدیان به عنوان فردی قوی نام برد که بومی شهرستان بوده و مورد تایید استانداری می باشد.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات 10 ساله اسماعیل کریم زاده تقدیر بعمل آمد و حکم مسئولیت مجید جمشیدیان که به امضای مدیرکل حراست استان رسیده بود به وی تقدیم شد.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.