امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

دیدار رئیس و اعضای مجمع امور صنفی شهرستان نجف آباد با شهردار

 شهردار نجف آباد در این دیدار گفت: در این مدت دو ماهه با توجه به توان محدودمان خداوند خیلی کمکمان کرده است و رشد خوبی را در تمام حوزه ها شاهد هستیم.

مسعود منتظری افزود: اعتقادم بر این است که اگر مردم نیایند به شهرداری و درب اتاق ها را باز نکنیم شهرداری هیچ نیست اساس مردم هستند و ما باید به امور مردم رسیدگی کنیم. شنبه ها بعد از ظهر کمیسیون فنی داریم و به وضعیت تمام پرونده ها رسیدگی می کنیم.
وی ادامه داد تمام سعی مان این است که پیچ و خم های اداری را کم کنیم و تلاشمان این است که نظر مساعد سرمایه گذاران بخش خصوصی را جلب کنیم و بتوانیم در حوزه اصناف با بازار ارتباط تنگاتنگی داشته باشیم. شهرداری در رابطه با اصناف مدیریت برد، برد دارد و می خواهیم پتانسیل بسیار بالای بازار را تقویت کنیم. شما بزرگان اصناف هستید که انتظار کمک و همراهی از شما داریم. انشاءا... یک تعامل تنگاتنگی ما بین شهرداری و اصناف باشد تا بتوانیم سرمایه شهر را حفظ کنیم. پتانسیل بازار نجف آباد زبانزد خاص و عام است و این تلاش و میراث قدیمی تر هاست که باید این داشته ها را حفظ کنیم و فضایی ایجاد کنیم تا بشود این محاسن را تقویت کنیم
منتظری در پایان شهرداری را آماده هرگونه همکاری و همراهیبا اصناف دانست.
حمید کاظمی ریاست مجمع امور صنفی گفت شخصا به عنوان یک خدمتگذار اصناف خوشنامی بازار را از دغدغه های اصلی خود می دانم. ما در بسیاری از مشاغل پتانسیل هایی داریم که اگر بتوانیم تجمیع و هم افزایشان کنیم موجبات رشد شهر مهیا می شود
وی نیازهای صنفی شهر را نمایشگاه الکامپ – شهرک نمایشگاه اتومبیل – بنگاه میوه و تره بار – شهرک مصالح ساختمانی – شهرک مکانیکی سبک و سنگین - شهرک فروشندگان مرغ و ماهی – شهرک مبل و ... نامید و گفت هر کدام از این موارد جزء کارهایی است که درآمد ماندگاری برای شهر و دستگاه های ذی ربط دارد که ما خود حاضریم این کارها را انجام بدهیم و فقط حمایت می خواهیم. بازار نجف آباد منصف است و کسبه به کم قانع هستند اعتقادمان بر این است اگر کاری می کنیم برای شهرمان و مردمش است.
وی در ادامه از بازارهای روز و بازارهای عرضه مستقیم کالا و دستفروشی هایی که در حاشیه شهر متمرکز می شوند و تبعات ناشی از آن صحبت کرد و افزود در جهت پیشرفت امور شهر در حوزه صنوف و شهرداری در خدمت شما هستیم و از این پتانسیل آمادگی اصناف باید استفاده کرد و از شما می خواهیم در بحث بازارچه ها، شهرداری مدیریت را در دست بگیرد تا دلال بازی صورت نگیرد.
منتظری در پایان گفت فرصت شهردار شدنم برایم خیلی با ارزش است و می خواهم نه برای چهار سال بلکه برای سال های سال برنامه ریزی و کار کنم تا مردم راحت تر زندگی کنند و مشکلاتشان مرتفع شود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.