امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شهردار نجف آباد گفت:

باید خدمت رسانی به مردم متحول شود.

در آخرین ساعات پنج شنبه 30/8/92 جلسه ای با حضور منتظری شهردار نجف آباد و مغزی قائم مقام وی در سازمان اتوبوسرانی و با حضور پرسنل این سازمان برگزار شد.
شهردار نجف آباد گفت: پرسنل اتوبوسرانی عضوی از بدنه خانواده بزرگ شهرداری هستند و بنده همه پرسنل شهرداری و سازمانهای وابسته آن را با یک چشم و براساس عدالت نگاه می کنم.

وی ادامه داد: شهرداری ها خودکفا هستند و بنده با فعال کردن کمیته درآمد سعی در افزایش درآمدهای شهرداری و درنتیجه پرداختن به رفاهیات بیشتر پرسنل و خانواده آنها دارم و اگر قرار است اتوبوس و یا خطی واگذار شود اولویت با رانندگان اتوبوس ها خواهد بود.

ایشان افزود اگر شما تلاش کنید و بنده و مدیران ارشد شهرداری هم تلاش کنیم موفقیت سیستم شهرداری تضمین خواهد شد و مردم هم رضایت خواهند داشت.
منتظری افزود: از شمارانندگان محترم تقاضا مندم دغدغه حفظ و نگهداری اتوبوس ها را بیش از پیش داشته باشند و اموال عمومی را همچون اموال خود بدانند.
ایشان در ادامه اضافه کرد: با توجه به اینکه درآمد شهر نجف آباد از عوارض اخذ شده از مردم تأمین می گردد بایستی هزینه ها را کاهش دهیم تا هم فشار از روی مردم کاهش یابد و هم رفاهیات پرسنل بیشتر شود.
وی در پایان گفت: من از مدیر عامل و پرسنل سازمان اتوبوسرانی می خواهم تحول در خدمت رسانی به مردم را سرلوحه اصلی کار خود قرار دهند چون همه مردم شهر از خطوط اتوبوسرانی استفاده می کنند و باید خدمت رسانی به ایشان متحول شود.
در ابتدای این جلسه مدیرعامل و تعدادی از رانندگان سازمان اتوبوسرانی مشکلات خود را عنوان نمودند و خواستار توجه بیشتر به این سازمان شدند


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.