امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
در قالب طرح توسعه شبکه نمایندگی‌های اصفهان امروز صورت گرفت

افتتاح رسمی نمایندگی گروه نشریات و روزنامه اصفهان‌امروز در شهرستان ویژه نجف‌آباد

اصفهان‌امروز: با آغاز فعالیت رسمی دفتر نمایندگی روزنامه اصفهان‌امروز در نجف‌آباد، دور تازه‌ای از فعالیت‌های روزنامه و گروه نشریات اصفهان امروز در این شهرستان آغاز شد. عباس چیوائی، یکی از روزنامه نگاران باسابقه شهرستان نجف‌آباد و استان اصفهان، مسئولیت نمایندگی روزنامه اصفهان‌امروز در این شهرستان را بر عهده گرفته است. آیین افتتاحیه دفتر نمایندگی روزنامه اصفهان‌امروز در نجف‌آباد در حالی برگزار شد که مسئولان این شهرستان نیز در مراسم حضور داشتند با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی هر چه بیشتر از توانایی‌ها، پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها و مشکلات نجف‌آباد، خواستار توجه جدی رسانه‌ها به فضای بکر رسانه‌ای در شهرستان‌ها شدند.

طلسمی که اصفهان‌امروز شکست

دفتر نمایندگی روزنامه اصفهان‌امروز در نجف‌آباد یکی از نخستین دفاتر رسانه‌ای به شمار می‌رود که با قابلیت ارائه طیف گسترده ای از خدمات رسانه ای در این شهرستان راه‌اندازی شده است. بر همین مبنا نیز معاون سیاسی فرماندار شهرستان ویژه نجف‌آباد از آن به عنوان شکستن طلسم حضور روزنامه‌ها و رسانه‌ها در نجف‌آباد یاد کرد. نبی‌الله صالحی گفت: اصفهان‌امروز طلسم بزرگی را شکست و به جز شهرستان اصفهان به شهرستان‌های دیگر نیز توجه کرد و نجف‌آباد را به عنوان نخستین گزینه افتتاح رسمی دفتر نمایندگی خود برگزید. وی با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی از ظرفیت‌ها و نیازهای شهرستان نجف‌آباد، تصریح کرد: مسئولان این شهرستان تعهد می‌دهند در خدمت رسانه ها باشند تا اطلاع‌رسانی مناسبی از شرایط نجف‌آباد در رسانه‌ها و به ویژه در روزنامه اصفهان امروز انجام گیرد. معاون سیاسی فرماندار شهرستان ویژه نجف‌آباد با اشاره به جمعیت 350 هزار نفری این شهرستان، گفت: افرادی در نجف‌آباد زندگی و فعالیت می‌کنند که در آبادانی و توسعه استان و کشور سهیم بوده و هستند؛ بنابراین لازم است اطلاع‌رسانی‌های لازم درباره فعالیت‌های این افراد در روزنامه اصفهان‌امروز انجام گیرد. وی با بیان اینکه نجف‌آباد بیش از دو هزار شهید تقدیم انقلاب و دفاع از وطن کرده است، یادآور شد: وجود شش شهرک صنعتی در نجف‌آباد در کنار دانشگاه‌های معتبری که در این شهرستان فعالیت می‌کنند می‌تواند زمینه‌ساز عمران و توسعه و پیشرفت بیشتر استان و کشور باشد.

خون‌ تازه‌ در رگ‌های رسانه‌ای نجف‌آباد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف‌آباد نیز افتتاح دفتر نمایندگی روزنامه اصفهان امروز در این شهرستان را به جاری شدن خون تازه در رگ‌های رسانه‌ای این منطقه توصیف کرد و گفت: اصفهان‌امروز در ماه‌های اخیر موفق شده وقایع و رخدادهای نجف‌آباد را به خوبی پوشش دهد و اطلاع‌رسانی‌های لازم را در این زمینه داشته باشد. اقبال صالحی نقش مطبوعات و رسانه‌ها را در آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به مردم غیرقابل انکار دانست و افزود: نماینده روزنامه اصفهان‌امروز در نجف‌آباد، از جمله افراد با سابقه حوزه فرهنگی این شهرستان به شمار می‌رود و توانسته وجهه فرهنگی خود را تثبیت کند. وی با اشاره به اینکه چرخه فعالیت رسانه‌ها و مطبوعات در نجف‌آباد مطلوب نیست، تصریح کرد: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای و مطبوعاتی نجف‌آباد با نهایت توان و تلاش، وظیفه خود را انجام می‌دهند اما کوتاهی همه دستگاه‌ها در حوزه اطلاع‌رسانی سبب شده تا این شهرستان نتواند به لحاظ رسانه‌ای ویژگی های خود را به اثبات برساند. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف‌آباد مطبوعات و رسانه‌ها را پایه دموکراسی دانست و اضافه کرد: رسانه‌ها باید موضوعات و شرایط را نقد کنند اما این انتقاد نباید به برخورد شدید با خبرنگاران بینجامد؛ بلکه انتقاد رسانه‌ای می‌تواند فضای شاداب‌تر و سالم‌تری برای فعالیت دستگاه‌های خدمت‌رسان در شهرستان ایجاد کند.

نجف‌آباد و افق‌های پیش‌ رو در حوزه اطلاع‌رسانی

مدیرعامل و سردبیر ارشد گروه نشریات اصفهان‌امروز نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه این مجموعه رسانه‌ای برای افزایش جذب مخاطب در تمامی شهرستان‌های استان تلاش می‌کند، گفت: جای خرسندی است که برنامه توسعه‌ای روزنامه اصفهان‌امروز در شهرستان‌ها از نجف‌آباد آغاز می‌شود و امروز شاهد آغاز رسمی فعالیت نمایندگی روزنامه در این شهرستان هستیم. امیر اکبری با تاکید بر اینکه از این پس بسترهای لازم برای اطلاع‌رسانی‌های مستمر و پیوسته از رخدادهای نجف‌آباد در روزنامه و گروه نشریات اصفهان‌امروز فراهم شده است، افزود: سه بستر بسیار قوی و کارشناسی شده برای اطلاع‌رسانی رویدادهای نجف‌آباد در اصفهان‌امروز فراهم شده که می‌تواند به ارتقا و بهبود شرایط این شهرستان منجر شود. وی ادامه داد: اختصاص یک صفحه ویژه به شهرستان نجف‌آباد در پایگاه خبری اصفهان‌امروز، اختصاص یک صفحه به منظور اطلاع‌رسانی رویدادهای شهرستان‌ها و از جمله نجف‌آباد در روزنامه اصفهان‌امروز و انتشار منظم ویژه‌نامه‌های اختصاصی این شهرستان از جمله امتیازات ویژه‌ای به شمار می‌رود که اصفهان‌امروز برای شهرستان ویژه نجف‌آباد در نظر گرفته است. مدیرعامل و سردبیر ارشد روزنامه و گروه نشریات اصفهان‌امروز انتشار ویژه‌نامه شهرستان نجف‌آباد به صورت هر دو هفته یک بار را یک گام اساسی برای اطلاع‌رسانی رویدادهای این شهرستان در تمامی استان دانست و گفت: نکته مهم در انتشار چنین ویژه‌نامه‌هایی این است که علاوه بر شهرستان نجف‌آباد، امکان توزیع ویژه‌نامه این شهرستان در تمامی شهرستان‌های استان فراهم شده و تمامی مردم استان می‌توانند رویدادهای نجف‌آباد را دنبال کنند.

اصفهان‌امروز در جمع برترین نشریات کشور

اکبری در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه روزنامه و گروه نشریات اصفهان‌امروز به یک مجموعه رسانه‌ای تاثیرگذار، قدرتمند و پرنفوذ در کشور و استان اصفهان تبدیل شده است، گفت: در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها که در آبان‌ماه برگزار شد، روزنامه اصفهان‌امروز موفق شد با درنظر گرفتن 10 شاخص مختلف، با وجود حضور 24 موسسه مطبوعاتی قدرتمند کشوری، عنوان برترین موسسه مطبوعاتی کشور را به خود اختصاص دهد. وی ادامه داد: همچنین بر اساس طرح‌ رتبه‌بندی روزنامه‌های کشور، اصفهان‌امروز در جایگاه برترین روزنامه استان و جایگاه 25 کشور قرار گرفت.

توسعه روزنامه و گروه نشریات اصفهان‌امروز

مدیرعامل و سردبیر ارشد گروه نشریات اصفهان‌امروز با بیان اینکه در دنیای امروز رسانه‌ای تاثیرگذار است که بتواند تمامی نیازهای مخاطبان خود را تامین کند، گفت: بر مبنای همین اصل، روزنامه و گروه نشریات اصفهان‌امروز برنامه‌های توسعه‌ای خود را به اجرا درآورده که به افزایش تاثیرگذاری و همچنین تعدد مخاطبان منجر شده است. وی افزود: برنامه توسعه‌ای روزنامه اصفها‌ن‌امروز از افزایش نشریات و صفحات آغاز شد؛ در این زمینه نشریات هفتگی عربی و انگلیسی راه‌اندازی شد و سپس انتشار ویژه‌نامه‌های روزانه شهر امروز و اصفهان‌امروز اقتصادی در دستور کار قرار گرفت. به گفته وی، افزایش گستره فعالیت در شهرستان‌ها و انتشار ویژه‌نامه‌های شهرستانی از جمله شاخص‌های پیش‌بینی شده برای روزنامه و گروه نشریات اصفهان‌امروز به شمار می‌رود که تاکنون طبق برنامه‌زمان‌بندی پیش‌بینی شده انجام گرفته است.

مردم نجف‌آباد شایسته بهترین‌ها هستند

نماینده روزنامه اصفهان‌امروز در شهرستان ویژه نجف‌آباد نیز در این مراسم با اشاره به اینکه مردم این شهرستان شایسته بهترین‌ها هستند، گفت: تلاش می‌کنیم برای مردم فهیم و مسئولان خدمت‌گزار شهرستان نجف‌آباد زمینه‌ای را فراهم کنیم تا خواسته‌ها، نیازها، پتانسیل‌ها و توانایی‌های آنان به خوبی اطلاع‌رسانی شود. عباس چیوائی با بیان اینکه فعالیت نمایندگی روزنامه اصفهان‌امروز در نجف‌آباد از مردادماه آغاز شده بود و از این پس شکل رسمی به خود می‌گیرد، افزود: در مدت سپری شده تلاش کرده‌ایم در تمامی زمینه‌ها فعالیت کرده و با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای نظیر روزنامه، پایگاه اطلاع‌رسانی، ویژه‌نامه، کانال رسمی و رسانه‌های مجازی، از رویدادهای نجف‌آباد اطلاع‌رسانی کنیم.
بر اساس این گزارش، در پایان مراسم با اهدای حکم از سوی مدیرعامل و سردبیر ارشد گروه نشریات اصفهان‌امروز، نبی‌الله صالحی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و اقبال صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف‌آباد، عباس چیوائی به عنوان نماینده رسمی و انحصاری روزنامه و گروه نشریات اصفهان‌امروز در شهرستان نجف‌آباد معرفی شد.






















این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.