امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد

پلمب واحدهای غیر مجاز شهر نجف اباد

پلمب یک واحد کیک پزی سنتی متخلف توسط گروه مهندسی بهداشت محیط
در روز یکشنبه 94/10/27یک باب کیک پزی سنتی در نجف آباد پس از طی مراحل لازم ، توسط گروه مهندسی بهداشت محیط پلمب گردید.
لازم به ذکر است در آخرین بازدید از این کارگاه مشخص شده بود ایشان بدون داشتن شرایط لازم بهداشت فردی و محیطی اقدام به تولید و فروش کیک تازه و داغ می نموده و همچنین رنگ پودری غیر مجاز صفار زعفران و اسانس های صنعتی استفاده می نموده است . بر اساس دستور العملهای اجرائی بازرسی های بهداشت محیط و و مصوبات کمیسیون نظارت شهرستان به علت استفاده از مواد اولیه غیر مجاز و عدم رعایت اصول بهداشتی ، پس اخطار و دادن مهلت قانونی ، مکان مورد نظر تا اطلاع ثانوی پلمب گردید و متصدی متلف جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی گردید.

پلمب یک واحد کارگاه شهری زیر زمینی غیر مجاز بسته بندی گوشت قرمز توسط گروه مهندسی بهداشت محیط
پیرو نظارت های قبلی و با زیر نظر داشتن فعالیت های مشکوک متصدیان یک باب مغازه در شهرستان نجف آباد ، کارگاه شهری غیر مجاز بسته بندی گوشت قرمز با همکاری کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان پلمب شد.
در این کارگاه از مدتی قبل اقدام به پاکسازی و بسته بندی گوشت بدون هویت گوساله ، در کارتن و با نام شرکتی دیگر می نمودند . لازم به ذکر است مکان مورد نظر شرایط بهداشتی و فیزیکی لازم جهت بسته بندی گوشت را نداشت و همچنین متصدی جهت فعالیت خود هیچگونه مجوزی از نهادهای مختلف قانونی و شرکت صاحب بسته بندی مورد مصرف اخذ ننموده بود و همچنین گوشت های بدون هویت و غیر قابل مصرف را مورد استفاده قرار میداد. مکان فعالیت مزبور،پس از بازدید و تائید کارشناس محترم شبکه دامپزشکی و با همکاری ایشان پلمب گردید و متصدی متخلف جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی گردید.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.