امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد

برگزاری چهلمین کارگروه امنیت غذایی شهرستان/بازدید ضربتی از واحدهای تهیه و تولید مواد غذایی

برگزاری چهلمین کارگروه امنیت غذایی شهرستان
چهارمین کارگروه امنیت غذایی شهرستان با حضور صالحی معاون فرماندار و مسئولین ادارات ذیربط در تاریخ 94/11/6 در فرمانداری شهرستان تشکیل گردید.
در این جلسه نماینده اداره بهزیستی و و نماینده شهرداری گزارش اقدامات انجام شده خود در رابطه با بهبود تغذیه جامعه را ارائه نمودند .
سپس دکتر گله داری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان درخصوص اهمیت برنامه های تغذیه صحبت نموده و همچنین خانم سرمدی در خصوص برنامه های هفته تغذیه و نقش تغذیه در سرطان توضیحات لازم را بیان نمودند.

بازدید ضربتی از واحدهای تهیه و تولید مواد غذایی از جمله رستوران و قنادی و شیرینی پزی
در تاریخ 94/11/6 از سری مجموعه بازدید های گروهی گروه مهندسی بهداشت مرکز بهداشت شهرستان نجف آباد از تعداد 7 واحد تهیه و تولید مواد غذایی از جمله رستوران و قنادی و شیرینی پزی توسط کارشناسان گروه مهندسی بهداشت محیط بازدید و بازرسی به عمل آمد .
طی این سری بازدید علاوه بر کنترل کلیه شرایط موجود محیطی مواد غذایی مصرفی نیز کنترل گردید . لازم به ذکر است در این مجموعه بازدید ها نمونه برداری های لازم از مواد غذایی صورت گرفت .


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.