امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

ایرنا_چهارشنبه7 بهمن_'علم بهتر است یا ثروت' در خارون نجف آباد

نجف آباد،اصفهان-ایرنا- همایش خلاقیت و کارآفرینی با عنوان 'علم بهتر است یا ثروت' پنج شنبه هفته جاری در سالن شهروند ارگ خارون برگزار می شود.

  محمد مهدی فردوسی مدیر عامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری نجف آباد به ایرنا گفت: در این همایش تمامی اقشار مردم می توانند به صورت رایگان از مباحث ارائه شده بهره مند و در صورت تمایل نسبت به ثبت نام در کارگاه های خلاقیت که یک هفته بعد از آن تشکیل می شود،اقدام کنند.

وی در ادامه ارائه آموزش های ویژه به کودکان و نوجوانان را از مهمترین اهداف برگزاری چنین برنامه هایی دانست و گفت: مباحث ارائه شده در همایش و کارگاه های تکمیلی آن به زبانی ساده و روان نحوه تبدیل علم و دانش تئوری را به مهارتی خاص،تولید کالا،فروش آن و در نهایت تولید ثروت تشریح می کند که می تواند ضمن ایجاد شخصیت در نسل جدید جامعه، به افزایش مهارت های آنان در زمینه های مختلف نیز کمک شایانی داشته باشد.
فردوسی همچنین با اشاره به استقبال بسیار خوب شهروندان از برنامه 'رصد آسمان شب' که 25 دی سال جاری با همکاری انجمن ستاره شناسی مهبانگ در مجموعه هفت برج خارون برگزار شد،خاطر نشان کرد: بر طبق برنامه ریزی صورت گرفته در بیست و سومین روز ماه جاری نیز قرار است برنامه مشابهی همراه با برپایی غرفه های جانبی متنوعی همچون معرفی و نمایش اجرام آسمانی و صور فلکی، معرفی کهکشانها، ارائه وسایل کمک آموزش و کتب نجومی، ارائه مشاوره و آموزش خرید ابزار مشاهده مانند تلسکوپ، دوربین و.. برگزار شود که این کار در ماههای آینده نیز به صورت منظم ادامه خواهد داشت.

لینک خبر


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.