امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

خبرگزاری جمهوری اسلامی_4شنبه 7 بهمن_وصول 96 درصدی درآمد نوسازی شهرداری نجف آباد

نجف آباد،اصفهان- ایرنا -

محمد مغزی روز چهارشنبه درگفتگو با ایرنا و با اشاره به رشد 33 درصدی میزان جذب درآمد نوسازی نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل گفت: از مجموع درآمد وصولی نیز منطقه یک با 24 درصد، منطقه 5 با هفده،مناطق شش و چهار با سهم مساوی 16 درصدی، منطقه 3 با پانزده و منطقه دو شهرداری نیز با 13 درصد به ترتیب بیشترین تا کمترین سهم را در اختیار دارند.
وی همچنین منطقه 2 را تنها مجموعه ای دانست که تحقق درآمد نوسازی آن نسبت به سال گذشته رشد منفی 7 درصد داشته است .
وی افزود: از این نظر منطقه پنج با 135 درصد، منطقه چهار با هفتاد و پنج و منطقه 1 با 39 درصد جایگاه های اول تا سوم و مناطق سه و شش به ترتیب رشد 12 و ده درصدی، در رده های بعدی از این لحاظ قرارمی گیرد.
وی در باره پیگیری تعیین تکلیف چک های برگشتی و وصول شده در اختیار شهرداری گفت: با وجود اینکه بسیاری از این گونه موارد با انجام مذاکره و تعامل با صاحبان چک و یا از طریق پیگیری های حقوقی و قضائی به سرانجام مطلوب خود رسیده اند ولی تلاش داریم تا پایان سال جاری آمار چک های بلا تکلیف را با تشکیل جلسات مختلف در مناطق و انجام پیگیری های مختلف، به حداقل میزان خود برسانیم.
شهرستان نجف آباد با 300هزار جمعیت در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

لینک خبر


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.