امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شهردار نجف آباد :

خبرگزاری جمهوری اسلامی_سه شنبه13 بهمن_برای زیبا سازی شهر از ظرفیت های دانشگاهی کمک می گیریم

نجف آباد ، اصفهان - ایرنا - شهردار نجف آباد گفت : ازظرفیت مراکز علمی و دانشگاهی برای زیبا سازی و طرح های توسعه مبلمان شهری نجف آباد استفاده می شود.

 

مسعود منتظری روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا در باره نصب شماری نماد ها و شناسه های بومی و سنتی در نجف آباد از سال 93 تاکنون گفت: ساخت و نصب تعدادی شناسه های شهری و نماد همچون دار قالی و لوده بافی از سوی شهروندان و ساکنان این خطه استقبال شد.
وی با اشاره به علاقه مندی و پیگیری شهروندان برای نصب نمادهای جدید ، خواهان مساعدت شورای شهر دراین باره شد.
منتظری گفت :طرح شناسه های جدید شهری به شورای شهر ارایه می شود و امید است مساعدت لازم دراین خصوص توسط اعضای شورای شهر انجام شود.
شهردار نجف آباد خواستار مشارکت و ورود دانشگاهیان، دانش آموزان، فرهنگیان و هنرمندان شهر به موضوع المانها شد و گفت :طراحی و ساخت شناسه ها سبب رونق مشاغل گوناگون شهر و رونق بازار، رشد حمل و نقل عمومی، زنده شدن شهر، رشد و بلوغ هنرمندان نجف آباد خواهد شد و امیدواریم همانطور که نجف آباد به عنوان شهر پروژه های مشارکتی شناخته می شود بعنوان شهر نمادها و شناسه ها نیز الگو دیگر شهرها شود.

لینک خبر


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.