امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شهردارنجف آباد در مراسم تودیع و معارفه شهردار منطقه 5 گفت:

قانون طبیعت است که هر آمدنی را، رفتنی است و از این قانون باید درس بگیریم.

شهردار نجف آباد در آیین تودیع و معارفه شهردار منطقه 5 گفت:امروز معارفه آقای گزین زاده است بعنوان مدیر منطقه 5 با توجه به بومی بودن ایشان و گذراندن یک دوره مدیریت منطقه در دوره های قبل، امیدوارم موفق باشد و در پایان پیش خداوند رو سفید باشند.

 

شهردار نجف آباد در آیین تودیع و معارفه شهردار منطقه 5 گفت: خدا قوت عرض می کنم خدمت همکاران خودمان در منطقه 5 همچنین جناب آقای اله یاری، قانون طبیعت است که هر آمدنی را، رفتنی است و از این قانون باید درس بگیریم همان طور که دیگران رفتند ما آمدیم، ما نیز روزی باید این میزها را تحویل بدهیم. ما موقعی می توانیم سرمان را بالا بگیریم که خودمان را مدیون مردم نبینیم و پیش وجدان خودمان راضی باشیم. کارمند باید در حوزه کاری خود خوب کارکند به خصوص ما که کارمند و کارگر شهرداری هستیم و حق الزحمه ما از پول مردم است. امیدوارم احساس مسئولیت کنیم و از ثانیه ثانیه های وقتمان حداکثر استفاده را بکنیم. شبها همیشه از این نگرانم که نکند در روز جائی بیشتر می شد وقت بگذارم ولی نگذاشته باشم، این دغدغه را دارم که وقت بیشتری بگذارم، اگر نیت را با خدا ببندیم ضرر نمی کنیم، همه ما باید مواظب باشیم مدیون مردم و همکاران نباشیم تشکر می کنم از همکارانمان در شهرداری امیر آباد که کمک آقای اله یاری بودند.

ایشان در ادامه افزود امروز معارفه آقای گزین زاده است بعنوان مدیر منطقه 5 با توجه به بومی بودن ایشان و گذراندن یک دوره مدیریت منطقه در دوره های قبل، امیدوارم کمک ایشان بدهید و با نیت و عزم جزمی که دارد در این بحث موفق باشد و در پایان پیش خداوند رو سفید باشند.

در ادامه اله یاری گفت: عرض تشکر و سپاس دارم خدمت شهردار محترم و حضار محترم، 2 سال و نیم است در خدمت مردم شریف امیرآباد هستم و از تجارب خود در این عرصه استفاده کردم. نهایت تلاش خود را کردم و با حساسیت خاصی نسبت به مردم و سازمانم شروع به فعالیت کردم. از اعتمادی که به این حقیر دارند تشکر می کنم به عنوان یک سرباز در شهرداری در هرکجا که معلوم شود فعالیت می کنم و امیدوارم سرافزار باشم. هرچه انجام شده وظیفه بوده و حاصل تلاش همکارانم بوده است.ایشان در پایان گفت دست همه شما را به پاس صداقت و تلاشی که کرده ایم می فشارم و طلب حلالیت دارم.

در ادامه گزین زاده نیز گفت: رهنمودهای لازم را جناب شهردار گفتند آمده ام تا برای مردم منشاء خیر و برکت باشیم و هیچ چیز جر خدمت صادقانه به مردم برای ما در آخرت نمی ماند همانطور که فرمودند هر آمدنی رفتنی دارد امیدوارم موقع رفتن سربلند باشیم.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.