امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مهندس منتطری در مراسم تودیع و معارفه شهردار منطقه 6 گفت:

این میزها در نظام جمهوری اسلامی امانت است و باید روزی این امانت بازگردانده شود

منتظری شهردار نجف آباد گفت: قدردان زحمات همکاران خود در شهرداری ویلاشهر هستیم و اعتقاد داریم این میزها در نظام جمهوری اسلامی امانت است و باید روزی این امانت بازگردانده شود چرا که این مسئولیت ها موروثی نیست.

 

منتظری شهردار نجف آباد در آیین تودیع و معارفه شهرداری منطقه 6 گفت: قدردان زحمات همکاران خود در شهرداری ویلاشهر هستیم و یک خدا قوت و تقدیر و تشکر از آقای سوری دارم، اعتقاد داریم این میزها در نظام جمهوری اسلامی امانت است و باید روزی امانت بازگردانده شود چرا که این مسئولیت ها موروثی نیست در شهرداری دامنه مسئولیت به حدی است که باید قدر آن را داشته باشیم و اگر با کسی به غیر از خدا معامله کنیم ضرر کرده ایم هم نیروها زحمت می کشند و کار می کنند و هم مدیران، که اگر گره بخورد به معنویت و خدمت به خلق خدا بسیار با ارزش است. انصافاً آقای سوری خوب فعالیت کردند و امیدواریم در موقعیت های کاری دیگر سربلند باشند.

منتظری در ادامه افزود امروز معارفه آقای ضیایی در پست مدیریت منطقه 6 را داریم، ایشان سابقه مدیریتی خوبی دارند که قرار شد از ایشان استفاده کنیم همکاران در منطقه 6 همانگونه که با آقای سوری همکاری داشتند با آقای ضیایی نیز همکاری کنند، قطعاً همه دوست داریم چند صباح دیگری که دوران خدمتی مان تمام می شود کارنامه خوبی ارائه بدهیم و پیش خدای خود سربلند باشیم برای خوش آمدن شهرداری کار نکنید برای رضای خدا کار کنید.

در ادامه سوری از حضور شهردار و از زحمات همکاران که با وی همکاری داشتند تشکر کرد. و در ادامه به ارائه گزارش مالی از وضعیت شهرداری ویلاشهر پرداخت و گفت پروژه های خوبی در این مدت انجام شد که میتوان به میدان شهید دکتر سمندری، اجرای پارک ارغوان و تکمیل بلوار گاز و ولی عصر اشاره کرد.

در ادامه مسعود ضیایی که به عنوان شهردار منطقه 6 معرفی شد گفت: من هم به سهم خود تشکر می کنم از سروران عزیزی که زحمت کشیدند و در این جلسه حضور بهم رساندند، آرزو می کنم در هر زمینه ای که ادامه خدمت می کنید پیروز باشید ما همه خدمتگزار مردمیم و یک روزی می آییم و یک روزی می رویم آنچه باید مدنظرمان باشد خدمت به مردم است. امیدوارم وقتی می رویم سربلند و با افتخار برویم.وی در پایان گفت انتظاراتم و اولویتم در مجموعه نظم و انضباط است که اگر نباشد بقیه تلاشهایمان بی تاثیر است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.