امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

سمفونی انقلاب بمناسبت دهه فجر در نجف آباد/ایمنا/دوشنبه19بهمن

شامگاه یکشنبه 18 بهمن سمفونی انقلاب در سالن شهروند فرهنگسرای خارون طنین انداز شد. در این جشن بزرگ که برای اولین بار در نجف آباد به مناسبت ایام دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار گردید ارکستر فیلارمونیک جوانان نخست اصفهان به اجرای یازده قطعه از خاطره انگیزترین سرودهای انقلابی پرداختند. پس از تلاوت قرآن و در شروع برنامه که با اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید قطعات سربداران ،هوا، وطنم، الله الله سپیده نواخته شد که با استقبال و تشویق خوب شهروندان روبرو شد.
در ادامه و در میان برنامه مغزی قائم مقام شهردار با سخنانی کوتاه ضمن تشکر از استقبال با شکوه حاضرین در سالن و تبریک ایام دهه مبارک فجر به معرفی عملکرد و برنامه های آتی شهرداری نجف آباد اشاره نمود. در قسمت دوم برنامه قطعات والا پیام دار، طوقی، یار دبستانی از دیگر قطعات ارکستر بود که با شکوه خاصی به اجرا درآمد و در آخرین قطعه برنامه، سرود ای ایران با شور حال وصف ناپذیری و با قیام حاضرین در سالن شهروند فرهنگسرای خارون با همراهی و همخوانی ارکستر نواخته شد.

همگام با شهرداری: https://telegram.me/najafabd

پایگاه خبری شهرداری: http://news.najafabad.ir/

سایت شهرداری: http://www.najafabad.ir/portal/

نقشه نجف آباد: http://map.najafabad.ir/

سامانه ارتباطات مردمی:137

سامانه پیام کوتاه: 30001360


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.