امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

70 میلیارد ریال به کشتارگاه صنعتی نجف آباد اختصاص یافت/ایرنا23 بهمن ماه23

نجف آباد ، اصفهان- ایرنا- 70 میلیارد از مجموع 200 میلیارد ریال اعتبار مصوب کشتارگاه صنعتی نجف آباد برای اجرای این پروژه اختصاص یافت.

  شهردار نجف آباد گفت: اعتبار یاد شده در اولین فرصت و پس از تکمیل مراحل اداری لازم و مطالعات کارشناسی، صرف اجرای فاز اول کشتارگاه نجف آباد می شود

مسعود منتظری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: طبق توافق های اولیه همچنین نزدیک به 100 میلیارد ریال دیگر نیز از بودجه های استانی و محلی بدین منظور اختصاص پیدا خواهد کرد تا امکان بهره برداری از اولین فاز این مجموعه طی بازه زمانی دو ساله فراهم شود.
وی گفت : در کشتارگاه صنعتی نجف آباد واحد هایی مانند پرورش و نگهداری دام، بسته بندی گوشت،تولید پودرهای ویژه از خون،فرآوری نوعی ژله از استخوان و واحد های تبدیلی دیگر آلایش های دامی در نظرگرفته شده است که در فازهای تکمیلی ایجاد می شود.
منتظری تامین زیرساخت های مورد نیاز شهر و منابع درآمدی پایدار را از جمله سیاست های مهم شهر داری نجف آباد دانست و افزود: بیشتر کشتارگاه های صنعتی بزرگ کشور به دلیل ماهیت خاص خود،فاقد جذابیت سرمایه گذاری برای بخش خصوصی است و به همین دلیل تلاش داریم ضمن تامین بودجه مورد نیازجهت ساخت ، شرایط مناسب برای درآمد زا کردن آن با مشارکت دادن بخش خصوصی در اداره بخشهایی از آن فراهم کنیم.
شهر دار نجف آباد همچنین با اشاره به محروم ماندن نجف آباد از داشتن منابع پایدار درآمدی در سالیان گذشته ، گفت : در دو سال اخیر سرانه درآمدی نجف آباد در حدود دو میلیون و 500 هزار ریال برآورد می شود ولی برخی شهرهای اطراف 10 تا 15 میلیون ریال سرانه دارند.

لینک خبر:http://goo.gl/0jgrHc

همگام با شهرداری: https://telegram.me/najafabd

پایگاه خبری شهرداری: http://news.najafabad.ir/

سایت شهرداری: http://www.najafabad.ir/portal/

نقشه نجف آباد: http://map.najafabad.ir/

سامانه ارتباطات مردمی:137

سامانه پیام کوتاه: 30001360


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.