امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

قائم مقام شهردار نجف آباد گفت:ماده 101قانون شهرداریها با حضور شهردار و رییس شورای شهر بررسی شد

باحضور شهردارنجف آباد، قائم مقام شهردار، معاون شهرسازی و اعضای شورای اسلامی شهر جلسه ای با موضوع ماده 101 قانون شهرداریها و نیز بررسی لوایح شهرداری در خصوص مبحث مشارکتها و سرمایه گذاری در تاریخ10/9/92 در دفتر شورای اسلامی شهر نجف آباد برگزار شد.


محمد مغزی قائم مقام شهردار گفت: دراین جلسه گزارشی از وضعیت شهرداری و اقدامات انجام شده در مدت مسئولیت آقای مهندس منتظری بعنوان شهردار نجف آبادارایه به اعضای محترم شورای اسلامی شهر ارایه شد همچنین در این جلسه موضوعاتی همچون قانون ماده 101 شهردارها به تفصیل مطرح و تصمیمات نهایی آن به جلسه بعدی شورای اسلامی شهر موکول گردید.
معاون مالی اداری شهرداری نجف آباد گفت: از جمله مواردی که دراین جلسه عنوان شد ساخت کشتارگاه صنعتی تمام اتوماتیک با مشارکت بخش خصوصی بود که موارد آن مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت همچنین موضوع تفاهم نامه پخش رادیو نجف آباد که به اهتمام شهردار به امضاء رسیده بود، توسط اعضای شورای اسلامی شهر بررسی و مصوب شد. در پایان جلسه نیز گزارش انتقال شرکت زمزم به اصفهان ارایه شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.