امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
رئیس شبکه بهداشت و درمان نجف آباد خبر داد:

مرگ چهار نجف آبادی بر اثر گاز گرفتگی

رئیس شبکه بهداشت و درمان نجف آباد گفت: با وجود تمامی تلاش های صورت گرفته توسط نیروهای امدادی و اورژانس، چهار نفر از شهروندان نجف آبادی براثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.
مرگ چهار نجف آبادی بر اثر گاز گرفتگی
 

 حمید گله داری بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 36 مورد حادثه گاز گرفتگی در شهرستان روی داده که متاسفانه با وجود تمامی تلاش های صورت گرفته توسط نیروهای امدادی و اورژانس، چهار نفر از شهروندان طی این اتفاقات جان خود را از دست داده اند.
وی گفت: در آخرین حادثه مشابه، خروج لوله دودکش آبگرمکن از محل خود باعث مسمومیت یک خانواده سه نفری شد که خوشبختانه با اقدام به موقع و سریع عوامل اورژانس، سانحه دیدگان از مرگ حتمی نجات پیدا کرده و برای تکمیل مراحل درمانی به اورژانس بیمارستان شهید محمد منتظری انتقال داده شدند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان نجف آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نظارت مستمر و دقیق کارشناسان این شبکه بر سیستم توزیع اقلام حساس بهداشتی در سطح شهر بیان داشت: در آخرین بازدید صورت گرفته که توسط معاونت غذا و داروی شبکه و همراهی نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اقلام غیر مجاز و قاچاق آرایشی و بهداشتی به ارزش تقریبی 2 میلیون تومان، کشف و ضمن توقیف اموال مذکور پرونده جهت طی مراحل لازم تحویل مراجع ذی صلاح مربوطه گردید.
وی در پایان اضافه کرد: در تصادفی که طی روزهای اخیر ما بین یک دستگاه پیکان و کامیون روی داد، یکی از مصدومان حادثه دچار ایست قلبی تنفسی شد که با حضور به موقع نیروهای اورژانس، فرد مذکور احیا شده و ضمن انجام اقدامات درمانی اولیه به بخش ICU بیمارستان فاطمه الزهرا این شهر انتقال داده شد.

لینک خبر: ایمنا http://goo.gl/2K6wbn

مرگ چهار نجف آبادی بر اثر گاز گرفتگی

همگام با شهرداری: https://telegram.me/najafabd

پایگاه خبری شهرداری: http://news.najafabad.ir/

سایت شهرداری: http://www.najafabad.ir/portal/

نقشه نجف آباد: http://map.najafabad.ir/

سامانه ارتباطات مردمی:137

سامانه پیام کوتاه: 30001360


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.