امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شهردار نجف آباد خبر داد:

آمادگی باغ بانوان نجف آباد برای دومین میزبانی از مسافران نوروزی/ایمنا یکشنبه16 اسفند

شهردار نجف آباد، از آمادگی باغ بانوان نجف آباد برای دومین میزبانی از مسافران نوروزی خبر داد.
آمادگی باغ بانوان نجف آباد برای دومین میزبانی از مسافران نوروزی
 
مسعود منتظری در گفتگو با خبرنگار ایمنا از نجف آباد گفت: امسال نیز همانند سال گذشته باغ بانوان نجف آباد، برای اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی تدارک دیده شده که در همین راستا طی ماههای اخیر اقدامات عمرانی خوبی همانند بهسازی سالن اجتماعات، اتصال به شبکه گاز شهری، پیش بینی فضای سرپوشیده جدید در اطراف زمین فوتبال و نصب چهار آلاچیق جدید در این مجموعه یازده هکتاری اجرایی شده است.
وی اظهار داشت: در کنار  اجرای کامل سیستم های گرمایشی- سرمایشی و ساخت یک باب آشپرخانه در سالن اجتماعات 420 متر مربعی باغ، در اطراف این مجموعه نیز دهها متر پیاده روسازی انجام شده تا از نفوذ احتمالی آب به داخل فضای موجود جلوگیری شود.
شهردار نجف آباد، تجهیز سرویس های بهداشتی باغ بانوان به پکیج را از دیگر اقدامات صورت گرفته در ماههای اخیر برشمرد و افزود: علاوه بر تعبیه امکانات شستشوی ظروف در 3  نقطه باغ و پیش بینی 2 کباب پز، به منظور اسکان مسافران در شرایط آب و هوایی خاص، محوطه زمین فوتبال موجود نیز برای اولین بار با استفاده از سازه های فلزی به شکل سرپوشیده در آمده که این امر ظرفیت مجموعه برای پذیرش مسافران نوروزی را به مقدار قابل توجهی افزایش خواهد داد.
منتظری، با اشاره به بازگشایی خانه تاریخی نوریان ویژه مسافران و گردشگران نوروزی تصریح کرد: در کنار اجرای تور گردشگری یک روزه که خانه تاریخی مهرپرور و تعداد دیگری از جاذبه های تاریخی شهر را پوشش خواهد داد، در مجموعه بهسازی شده ارگ تاریخی هفت برج خارون نیز نمایشگاه متفاوتی در این ایام میزبان علاقه مندان خواهد بود که در آن امکان فروش برخی صنایع دستی و سوغات نجف آباد فراهم شده است.
وی، با اشاره به تدارک جشن های ویژه  نوروز در سالن مجلل شهروند و سالن اندیشه فرهنگسرای خارون گفت: با توجه به پتانسیل های بسیار خوب نجف آباد در عرصه گردشگری، تلاش داریم بر طبق یک برنامه ریزی بلند مدت، این شهر را از محل عبور مسافران نوروزی و گردشگران، به مقصد اصلی آنها در مناسبت های مختلف طول سال تبدیل کنیم که این امر تنها با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی، مردم و علاقه مندان مباحث گردشگری امکان پذیر خواهد شد.
  

لینک خبر: http://goo.gl/1gfeF9

 

آمادگی باغ بانوان نجف آباد برای دومین میزبانی از مسافران نوروزی/ایمنا یکشنبه16 اسفند

 

همگام با شهرداری:telegram.me/najafabd

 

پایگاه خبری شهرداری:news.najafabad.ir

 

سایت شهرداری:www.najafabad.ir/portal

 

نقشه نجف آباد:map.najafabad.ir

 

سامانه ارتباطات مردمی:137

سامانه پیام کوتاه: 30001360

این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.