امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

دبیرستان شهید منتظری نجف‎آباد به عنوان شهیدستان کشور شناخته شد

محمد حسن قائدیها

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امروز افتخار داریم که دبیرستان شهید منتظری نجف‎آباد با 234 شهید دانش‎آموز به عنوان شهیدستان کشور نام‌گذاری شده است.

 محمد حسن قائدی‌ها در مراسم پیش کنگره شهدای دانش‎آموز استان اصفهان در گلستان شهدا اظهار کرد: استان اصفهان علی رغم اینکه یک دهم جمعیت کشور را در خود جای داده است، افتخار دارد که در آمار شهدا بیش از یک ششم شهدای کشور در استان اصفهان هستند.

وی با اشاره به اینکه از تعداد 5 هزار معلم شهید در آموزش و پرورش، 335 نفر از آنها مربوط به فرهنگیان استان اصفهان هستند، افزود: از حدود 36 هزار دانش‎آموز شهید در کشور، بالغ بر 5هزار و 500نفر از آمار شهدای دانش‎آموز متعلق به استان اصفهان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: امروز دانش آموزان به نمایندگی از حدود 850 هزار نفر دانش‎آموز استان به یاد 5 هزار و 500 دانش‎آموز شهید در کنار هم جمع آمده‎اند تا با افتخار از شهدای گلگون کفن به خصوص دانش‎آموزان شهید یاد کنند.

وی تصریح کرد: امروز افتخار داریم که در کشور، مدارس استان اصفهان بیشترین شهید را از نظر آمار به جبهه‎ها اعزام و هدایت کرده است.

قائدی‌ها عنوان کرد: افتخار داریم که دبیرستان امام خمینی کاشان با 134 شهید در آسمان درخشان شهادت می‎درخشد.

وی اعلام کرد: امروز از دانش‎آموزان شهیدان عبداللهی در آران وبیدگل با 124شهید، از شهدای ابوذر با 129شهید دانش‎آموز، دبیرستان دستغیب رهنان با بیش از 132 شهید یاد می‎کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: امروز به دبیرستان سعدی اصفهان با 58 شهید دانش‎آموز، دبیرستان هراتی اصفهان با 51 شهید، دبیرستان صارمیه اصفهان با 34 شهید، هنرستان شهید خوانساری با 40 شهید و دبیرستان مفتح اصفهان با 43 شهید یاد می‎کنیم.

وی در ادامه اظهاراتش گفت: امروز همچنین باید از دبیرستان فیض در ناحیه 5 اصفهان با 16 شهید، دبیرستان هاتف با 85شهید دانش‎آموز، هنرستان سروش ناحیه 4 با 85 شهید دانش آموز یاد کنیم.

قائدی‌ها با بیان اینکه امروز دانش‎آموزان و معلمان در کنار هم عهد می‎بندند که ادامه دهنده راه گلگون کفنان باشند، افزود: وجود هنرستان چمران ناحیه 6 و هنرستان سروش ناحیه 4 با 85 شهید دانش‎آموز از جمله افتخارات ما محسوب می‎شوند.

وی با تاکید بر اینکه همه مدارس استان ستاره‎ای در آسمان شهادت هستند، عنوان کرد: افتخار می‎کنیم که در سال تحصیلی94_95 چهارمین یادواره شهدای دانش‎آموز در شهر اصفهان را برگزار می‎کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: افتخار می‌کنیم که اولین شروع سال تحصیلی در دبیرستان شهید منتظری به صدا درآوردیم.

گفتنی است که مدیر کل آموزش و پرورش در پایان اظهاراتش متن کامل نامه وزیر آموزش و پرورش را به مناسبت برگزاری پیش کنگره شهدای دانش آموز با صدایی رسا و بلند در جمع مدعوین بیان کرد.

منبع خبر:مفتاح: _خبرنگار : آسیه عسگری

همگام با شهرداری:telegram.me/najafabd

پایگاه خبری شهرداری:news.najafabad.ir

سایت شهرداری:www.najafabad.ir/portal

نقشه نجف آباد:map.najafabad.ir

سامانه ارتباطات مردمی:137

سامانه پیام کوتاه: 30001360

 



این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.