امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

درخشش دانش آموزان سما نجف آباد در مسابقات بین المللی و کشوری

واحد نجف آباد/ مدارس سما

دانش آموزان مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در حوزه های ورزش و هنر افتخار آفریدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف آباد، نسیم امینی دانش آموز دبستان دخترانه سما نجف آباد با ترسیم نقاشی با موضوع نور در چهل و سومین نمایشگاه بین المللی هنرهای زیبا «لیدیسه» کشور جمهوری چک موفق به دریافت دیپلم افتخار این مسابقات شد. کسب این عنوان در حالی است که در مجموع ۲۱هزار و ۳۸۰ اثر از ۷۱ کشور جهان در این رقابت بین المللی شرکت داشتند.

نسیم امینی پیش از این هم در مسابقه بین المللی نقاشی «سرزمین مادری» کشور بلاروس در سال ۲۰۱۴ موفق شده بود در بین ۱۳هزار و ۱۷۶ اثر از ۳۱ کشورجهان دیپلم افتخار آن رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد. دیپلم افتخار مسابقات بین المللی نقاشی بلغارستان سال ۲۰۱۴، برگزیده کشوری مسابقه عکاسی سازمان حمل و نقل عمومی، رتبه اول جشنواره عکاسی رضوی، رتبه ممتاز مسابقه نقاشی نسیم اندیشه و کسب رتبه اول مسابقه کتابخوانی یار مهربان، برخی دیگر از عناوین کسب شده توسط این دانش آموز هنرمند سما نجف آباد است.

نیما شفیعی دانش آموز دبستان پسرانه دوره دوم نیز در مسابقات کشوری تکواندو در بخش لیگ دسته یک پومسه رده سنی کمتر از ۱۴سال، موفق به کسب مقام نایب قهرمانی تیمی این دوره از مسابقات شد و مدال نقره را به گردن آویخت.

کسب نشان طلا درمسابقات کشوری کاراته توسط فاطمه عرب دانش آموز دبستان دخترانه وکسب مقام سوم کشوری در مسابقات اسکیت فری استایل رده سنی ۱۲-۱۴سال، توسط علیرضا قربانی دانش آموز دبیرستان پسرانه دوره اول از دیگر مقام‌های کسب شده دانش آموزان مرکز سما نجف آباد در اسفندماه ۹۴علاوه بر عناوین بر‌تر استانی و شهرستانی است.

همگام با شهرداری(کانال رسمی شهرداری نجف آباد): https://telegram.me/najafabd

پایگاه خبری شهرداری:news.najafabad.ir

سایت شهرداری:www.najafabad.ir/portal

کانال شهرداری در آپارات: http://www.aparat.com/najafabadm

نقشه نجف آباد:map.najafabad.ir

سامانه ارتباطات مردمی:137

سامانه پیام کوتاه: 30001360


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.