امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه 13 اردیبهشت با حضور مسئولان شهرستان؛

فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد تودیع و معارفه شد+ عکس

با تودیع علی جعفری نژاد فرماندهی انتظامی سابق نجف آباد، سرهنگ پاسدار محمدرضا خدادوست با حکم فرمانده کل نیروی انتظامی کشور برای سه سال آینده این مسئولیت را در این شهرستان بر عهده خواهد داشت.

در مراسمی با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه نجف‌آباد، جمعی از مسئولان، معتمدین، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، فرماندهان نظامی و انتظامی، فرمانده جدید انتظامی شهرستان نجف‌آباد معرفی و از خدمات فرمانده سابق قدردانی شد. در این مراسم فرمانده انتظامی استان اصفهان در سخنانی به تلاش‌ها و خدمات نیروی انتظامی اشاره کرد و اظهار داشت: ما همه سربازان جمهوری اسلامی هستیم و برای نیروی انتظامی مایه افتخار است که لحظه‌به‌لحظه آمادگی دفاع از این مرزوبوم را دارد و آرزوی شهادت در دلشان شعله می‌کشد.
سردار عبدالرضا آقاخانی به موقعیت حساس این نیرو اشاره کرد و افزود: برای ما افتخار است که زیر چتر ولایت‌فقیه و در نظام اسلامی حرکت می‌کنیم و اگرچه تلاشمان به‌اندازه خط مقدم دفاع مقدس نیست اما در راستای حرکت ارزشی رزمندگان اسلام است. وی به ایثارگری مردم نجف‌آباد در قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و خاطرنشان کرد: نجف‌آباد در همه صحنه‌های قبل، بعد، دفاع مقدس و موقعیت کنونی بارها وفاداری خود به‌نظام و آرمان‌های جمهوری اسلامی را ثابت کرد که نمونه بارز آن را می‌توان در هشت سال دفاع مقدس و فداکاری‌های رزمندگان این خطه از میهن اسلامی یافت.
** سمت‌وسوی فعالیت‌های انتظامی در پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس است
فرمانده انتظامی استان در ادامه به مأموریت‌های کنونی نیروی انتظامی اشاره کرد و اظهار داشت امروز سمت سوی فعالیت‌های انتظامی در مسیر راه شهدا و پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس است. وی افزود نیروی انتظامی دو وظیفه درون‌سازمانی و برون‌سازمانی دارد که برای هرکدام اولویت‌هایی تعیین‌شده است.


آقاخانی تصریح کرد: موضوع آموزش کارکنان، تعالی رفتار درون‌سازمانی، احترام به حقوق شهروندی، ارتقا معنویت، ارتقا بصیرت و شناخت دشمن و انضباط ازجمله اهداف درون‌سازمانی است. وی اضافه کرد: نخبه پروری و تربیت نیروهایی که آینده ناجا را تأمین کنند، تجهیز پلیس به پیشرفته‌ترین امکانات و وسایل ارتباطی، ارتقا توان رزم نیروها، حفظ جامعه‌محوری و تعامل پلیس با مردم و سازمان‌ها از دیگر اولویت‌ها و اهداف نیروی انتظامی است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه به مأموریت‌های برون‌سازمانی نیروی انتظامی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: پیشگیری و مقابله با سرقت‌ها به‌ویژه سرقت‌های خرد و کوچک، مبارزه با مواد مخدر، ارتقا امنیت اخلاقی، مبارزه با جرائم خشن، کیفیت‌بخشی به خدمات پلیس 110 به‌ویژه در شهرستان‌ها، تقویت مبارزه با جرائم فضای مجازی و سایبری، انتظام بخشی امور راهنمایی و رانندگی در درون و بیرون شهرها، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سامان‌دهی و تقویت کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی به‌عنوان مآمن مردم و توجه به مأموریت‌های مشترک با سایر دستگاه‌های مرتبط مانند نیروهای نظامی، اطلاعات، بسیج و قوه قضائیه ازجمله اهداف نیروی انتظامی درزمینهٔ برون‌سازمانی است.
**افزایش 75 درصدی کشفیات مواد مخدر در سال جاری
رئیس پلیس استان اصفهان به کشفیات پلیس درزمینهٔ مواد مخدر در سال جاری اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ‌بر 75 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر در استان داشته‌ایم که می‌توان گفت به‌طور میانگین روزانه 150 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط ‌شده است.
وی افزود: در سال گذشته مردم بالغ‌بر 8 میلیون ارتباط تلفنی با شماره‌های 197 و 110 برقرار کرده‌اند که 15 درصد از سال 93 بیشتر بوده و خود نشان از اعتماد مردم به پلیس دارد.
** راه‌اندازی 40 ایستگاه امنیت اخلاقی در استان
سردار آقاخانی به راه‌اندازی ایستگاه‌های امنیت اخلاقی و اجتماعی در راستای فعالیت پلیس مبنی بر برخورد با جرائم گوناگون اشاره کرد و افزود: در این راستا به‌زودی 40 ایستگاه امنیت اخلاقی در استان راه‌اندازی می‌شود که 20 ایستگاه آن در شهر اصفهان خواهد بود.
وی اضافه کرد: در نظام اسلامی شبکه‌های فساد، بدحجابی و بی‌حجابی، سگ گردانی، رفتارهای هنجارشکن، ناهنجاری‌های صوتی، مزاحمت برای نوامیس مردم و بی‌بندوباری در برخی کنسرت‌ها و باغ تالارها جایگاهی ندارد و برای برخورد قاطع با آن‌ها نیروهای خانم و آقا آموزش‌های لازم را دیده‌اند.
در پایان این مراسم سرهنگ پاسدار محمدرضا خدادوست به‌عنوان فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد معرفی و از خدمات سه‌ساله سرهنگ جعفری نژاد قدردانی شد.

نویسنده : عباس چیوائی

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.