امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
بازدید از بیمارستان شهید محمد منتظری

مرحبا نجف آباد_3

به دنبال عقد تفاهم نامه خواهر خواندگی و در راستای ادامه مراودات اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی بین شهرهای نجف آباد و نجف اشرف، خیریه های شهر از شنبه 18 اردیبهشت ماه تا اواخر هفته جاری میزبان هیاتی پانزده نفره از مدیران ارشد و فعالان اجتماعی استان نجف اشرف کشور عراق به منظور آشنایی با دستاوردهای این مجموعه ها در زمینه های مختلف توانبخشی به افراد معلول و تبادل تجربیات هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد روز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه این گروه از بیمارستان شهید محمد منتظری شامل امکانات و ظرفیتهای بیمارستان، بخش مراقبتهای ویژه ، ام آر ای ، اورژانس و... بازدید بعمل آوردندو در جلسه ای مباحث همکاریها و تعاملات دوجانبه مورد بحث و تبادل نظر واقع گردید.


طرف عراقی به دلیل آمار بالای معلولان خود که ماحصل سالها جنگ و حرکت های تروریستی محسوب می شوند، درخواست داشته که امکان استفاده از تجربیات ارزشمند شهر نجف آباد در چنین حوزه ای نیز فراهم گردد که این امر به عنوان مهمترین سفر هیات اخیر در دستور کار قرار گرفته است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.