امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شهردار نجف آباد در جلسه کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر و شهرداری

برنامه "صدای نجف آباد" صدای شهر نجف آباد است نه صدای شهرداری

شهردار نجف آباد در جلسه کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر و شهرداری با موضوع برنامه "صدای نجف آباد" از رادیو اصفهان

که با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آقایان دکتر اکرامیان و حجت الاسلام حقیقی، مومنی و مهندس یوسفی نژاد از شورای اسلامی شهر برگزار شد عنوان داشت: رویکرد اصلی ما استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های شهر نجف آباد است .

منتظری در خصوص برنامه "صدای نجف آباد" از رادیو اصفهان عنوان کرد این برنامه صدای شهر نجف آباد است نه صدای شهرداری . ایشان خاطرنشان کرد تلاش زیادی در مجموعه شهرداری و با محوریت مدیریت روابط عمومی جهت تحقق این امر صورت گرفته و ابراز امیدواری کرد با پشتیبانی شورای اسلامی شهر این کار به نتایج مطلوبی برسد.
در ادامه اعضای شورای اسلامی شهر نیز آمادگی خویش را ابراز داشتند و همچنین آمادگی جهت معرفی نخبگان و پیشکسوتان را بیان نمودند.
ایشان خواستار اجرای برنامه ها با قوت و محتوای کامل شدند بصورتی که احیای سنتهای حسنه و رویکرد اتحاد و صمیمت نیز لحاظ شود. همچنین عنوان کردند برنامه ریزی جهت معرفی این برنامه به نحواحسن به شهروندان نیز به موفقیت آن منجر خواهد شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
۱ دیدگاه
 
جناب اقای منتظری به جای این سفرهای استانی فکری به حال پروژه های عمرانی شهر بکن ...
۰
۰
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.