امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

برگزاری دومین کارگروه فرعی آرد و نان/برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی انواع خودمراقبتی/برگزاری دو نوبت جلسه هماهنگی گروه مهندسی بهداشت محیط با مسئولین صنف قناد

برگزاری دومین کارگروه فرعی آرد و نان شهرستان نجف آباد در سال95در محل اداره صنعت،معدن وتجارت
در روز یکشنبه 9/3/1395 دومین کارگروه فرعی آرد و نان شهرستان نجف آباد در سال 95 در محل اداره صنعت ، معدن و تجارت با حضور کارشناس مسئول و کارشناس موادغذائی گروه مهندسی بهداشت محیط،روسای اداره صنعت،معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان ، صادقی نماینده فرماندار ویژه در کارگروه و اعضای هیات مدیره اتحادیه صنف نانوا برگزار گردید.
در این جلسه علاوه بر بررسی درخواستهای صنف نانوا در فاصله کارگروه اول و دوم ، تخلفات صنف یاد شده در خصوص استفاده از افزودنی های غیر مجاز و نمک بیش از حد مورد بررسی قرارگرفت. همچنین در خصوص نحوه توزیع نان بسته بندی در سوپر مارکت ها تصمیمات نهئی اخذ گردید.

برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی انواع خودمراقبتی
پیرو اجرای بند پنجم طرح تحول نظام سلامت ( برنامه ملی خودمراقبتی) ، جلسات آموزشی و توجیهی خودمراقبتی فردی ، سازمانی ، اجتماعی و گروه های خودیار در تاریخ های 95/2/21 ، 95/2/23 ، 95/3/4 ، 95/3/8 ، 95/3/9 و 95/3/11 برای کلیه مراقبین سلامت (بهداشت خانواده ، ماما ، مبارزه با بیماریها)، بهورز ، کاردان و کارشناس بهداشت محیط و حرفه ای درمحل های منطقه مهردشت، سالن ابن سینا و سالن آیتی شبکه توسط واحد آموزش و ارتقاء سلامت شبکه بهداشت نجف آباد برگزار گردید.
در هر دوره فراگیران ضمن آموزش ، به چندین گروه تقسیم بندی شده و هر گروه ضمن تدوین یک برنامه عملیاتی در ارتباط با خودمراقبتی سازمانی و اجتماعی ، گزارش برنامه را بصورت شفاهی برای حضار ارائه نمودند.

برگزاری دو نوبت جلسه هماهنگی گروه مهندسی بهداشت محیط با مسئولین صنف قناد شهرستان نجف آباد جهت ماه مبارک رمضان
در روز های دوشنبه 3/3/ 95 و شنبه8/3/95 به ترتیب دو جلسه هماهنگی بین گروه مهندسی بهداشت محیط،اتاق اصناف و اتحادیه صنف قناد شهرستان نجف آباد جهت هماهنگی های لازم در خصوص تولید زولبیا و بامیه سالم تر در ماه مبارک رمضان به ترتیب در اتاق اصناف و محل اتحاد یه صنف قناد تشکیل گردید.
در این جلسات که با حضور کارشناس مسئول و کارشناس مواد غذائی گروه مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان ، ریاست اتاق اصناف ، و اعضا هیات مدیره اتحادیه صنف قناد و بستنی ساز تشکیل گردید ، تدابیری جهت نظارت بیشتر در خصوص تولید ، توزیع و عرضه زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان اندیشیده شد .
بر اساس تصمیمات این جلسات مقرر شده است کلیه فروشگاه های قنادی که مجاز به تولید و فروش زولبیا و بامیه در ماه مبارک می باشند به وسیله لوگوهای طراحی شده مشخص و به عمومی شهروندان شناسانده شوند تا از تولید و عرضه زولبیا و بامیه در مراکز غیر مجاز و در شرایط و با مواد اولیه غیر سالم جلوگ یری به عمل آید .
همچنین مقرر گردید از عرضه غیر مجاز زولبیا و بامیه بدون مجوز های لازم بهداشتی تولید شده در خارج از شهرستان نجف آباد ف جلوگیری به عمل آید.

 

 

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.