امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شهردار نجف‌آباد بیان کرد:

اجرای 23 پروژه کلان مدیریت شهری درنجف‌آباد

پروژه تقاطع غیر هم‌سطح شهیدان حجتی یکی از طرح‌های بزرگ مدیریت شهری نجف‌آباد است که چند روز گذشته قراردادی با سازمان همیاری شهرداری‌های استان تنظیم و این سازمان به‌عنوان پیمانکار پروژه مشخص شد.

شهردار نجف‌آباد در گفتگوی اختصاصی با اصفهان امروز با اشاره به اجرای 23 پروژه بزرگ عمرانی در نجف‌آباد اظهار داشت: پروژه تقاطع غیر هم‌سطح شهیدان حجتی یکی از طرح‌های بزرگ مدیریت شهری نجف‌آباد است که چند روز گذشته قراردادی با سازمان همیاری شهرداری‌های استان تنظیم و این سازمان به‌عنوان پیمانکار پروژه مشخص شد.

مسعود منتظری ادامه داد: با توجه به‌پیش بینی‌های انجام‌شده تا یک ماه آینده کارگاه این پروژه تجهیز و عملیات اجرایی نیز شروع می‌شود.
وی افزود: احداث بلوار فجر دیگر پروژه مهمی است که با بهره‌برداری از آن ترافیک شهر به نحو چشم‌گیری کاهش و قدم‌های اساسی در رفع مشکل ترافیک برداشته خواهد شد. منتظری با اشاره به این‌که در اجرای طرح‌های عمرانی کار آزادسازی و تملک زمین‌های اطراف پروژه بسیار هزینه‌بر است، اضافه کرد: برای اجرای این پروژه 27 میلیارد تومان برآورد هزینه شده که تابه‌حال 22 میلیارد تومان برای تملک زمین‌ها هزینه و برای اجرایی شدن آن 5 میلیارد دیگر لازم است.
وی افزود: پارک جنگلی کوهسار با مساحت 55 هکتار و اعتباری بالغ‌بر 4 میلیارد تومان در فاز اول ازجمله پروژه‌های در دست اجراست که تاکنون 20 تا 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در بهمن‌ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار نجف‌آباد به تجهیز کارگاه و اجرایی شدن دیگر پروژه‌های عمرانی اشاره کرد وگفت: پروژه‌های ریل باس نجف‌آباد به اصفهان، کشتارگاه تمام صنعتی غرب استان، ساخت المان غرب شهر، محور تفریحی بوستان زندگی، باغ گلهاوادامه بلوار میرداماد و...از دیگر پروژه‌هایی هستند که امیدوارم تا پایان دوره چهارم شورای اسلامی به بهره‌برداری برسند.
وی در ادامه به فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی شهرداری اشاره کرد وگفت: بنده همکارانم در مدیریت شهری با همفکری اعضای شورای اسلامی شهر بر این اعتقاد هستیم که در کنار کارهای عمرانی باید فعالیت‌های فرهنگی هم صورت بگیرد به دلیل اینکه کارهای فرهنگی یک زیرساخت و سرمایه‌گذاری برای شهروندان محسوب می‌شود.

منتظری افزود: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در ادارات دولتی و نهادهای مردمی و با کنار گذاشتن منت‌ها می‌توانیم همدل وهمگام فعالیت‌های فرهنگی خوبی انجام دهیم که به‌طور یقین با استقبال خوب مردم نیز مواجه خواهد شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.