امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

آتش سوزی در کارخانه نگین گلشهر

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد روز گذشته 25 تیرماه ساعت 8:36 یک مورد حریق کارخانه به سامانه 125 سازمان توسط نیروی انتظامی اعلام شد که فرماندهی بلافصله آتش نشانان ایستگاه شماره 2 و 3 و 4 را به محل حادثه اعزام کرد.

احمد هادی مدیرعامل سازمان آتش نشانی در این باره افزود: آتش سوزی در کارخانه نگین گلشهر رخ داده بود که ابتدا به آتش نشانی گلدشت اطلاع داده شده بود که به علت وسعت زیاد آتش سوزی و همچنین احتمال محبوس شدن یکی از پرسنل کارخانه در آتش، از طریق نیروی انتظامی به سازمان آتش نشانی نجف آباد هم اعلام نیاز شد که بلافاصله آتش نشانان سه ایستگاه سازمان همراه با دو خودرو سنگین و یک خودرو پشتیبانی به محل اعزام شدند.

در همان ابتدا نیروی های این سازمان با استفاده از کپسول تنفسی وارد محل حریق شده و به جستجوی فرد محبوس شده پرداختند که بعد از جستجوی فراوان مشخص شد فرد همان ابتدا دچار حریق شده که برای اطفاء حریق خود وارد استخر کارخانه می شود که متاسفانه در این حادثه جان خود را از دست میدهد. هادی در پایان گفت: حریق کارخانه مذکور با 2 ساعت تلاش بی وقفه آتش نشانان به اطفاء رسید.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.