امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

برگزاری 20 کلاس آموزش مقدماتی آتش نشانی در ماه مبارک رمضان

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد در طول ماه مبارک رمضان در هر روز بین نماز ظهر و عصر در یک مسجد توسط این سازمان کلاس آموزش مقدماتی آتش نشانی برگزار گردید.
گفتنی است سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد با همکاری و مساعدت دفتر امام جمعه شهرستان در راستای آموزش مقدماتی آتش نشانی و فرهنگ سازی ایمنی، در طول ماه مبارک رمضان، هر روز، یک جلسه آموزشی در یک مسجد را به اجرا در آورد.
این کلاسها از بیست خرداد ماه در مسجد امام جعفر صادق(ع) واقع در یزدانشهر آغاز و در سیزدهم تیرماه، در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) واقع در خیابان امام خیابان رسالت به پایان رسید.
 از روز سوم ماه مبارک رمضان هر روز این کلاسها در یکی از مساجد شهر به ترتیب در مساجد امام جعفر صادق (ع) یزدانشهر، ولی عصر (عج) یزدانشهر، جامع امیرآباد، امیرالمومنین (ع) امیرآباد، جامع شهرک آزادگان، امام حسن عسگری نجف آباد ، امام علی (ع) ، الرضاء (ع)، النبی (ع)، الرسول (ع)، ولی عصر (عج) نجف آباد، امیرالمومنین (ع) نجف آباد ( خیابان شیخ بهایی جنوبی)، امیرالمومنین (ع) بهارستان ، حاج نوروز ، سجادیه ، امیرالمومنین (ع) ویلاشهر ، قباد ویلاشهر ، ولی عصر (عج) ، الرضاء (خیابان منتظری شمالی) و ابوالفضل (ع) برپا گردید.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.