امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش اصفهان امروز نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه نجف‌آباد:

عظمت، استقلال و جامعیت دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد بسیار مهم است

مراسم تکریم از خدمات 16 ساله سید محمد امیری رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد روز گذشته در سالن شهید چمران این دانشگاه برگزار شد.

مراسم تکریم از خدمات 16 ساله سید محمد امیری رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد روز گذشته در سالن شهید چمران این دانشگاه با حضور جمعی از مدیران استان و شهرستان نجف‌آباد، اساتید و اعضای هیات علمی این دانشگاه و معتمدین شهرستان نجف‌آباد برگزار شد.

در این آیین نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه نجف‌آباد در سخنانی به قناعت و صداقت مردم این شهرستان اشاره کرد وگفت: مردم شهرستان نجف‌آباد همیشه دغدغه و نگرانی دفاع از نظام و آرمان‌های آن را داشتند و قبل و بعد از پیروزی انقلاب نیز در بخش‌های گوناگون وفاداری خود به انقلاب را ثابت کرده‌اند.

وی افزود: مردم اگر احساس کنند مسئولان به آن‌ها نیاز دارند همه‌جانبه حمایت می‌کنند و در موضوع دانشگاه آزاد نیز بااینکه در نجف‌آباد مشکل کمبود زمین راداریم بخش زیادی از زمین‌های شهر را در اختیار این دانشگاه قراردادند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی حسناتی اضافه کرد: این‌ها کمترین وظیفه‌ای است که مردم نجف‌آباد در مقابل امام و شهدا انجام داده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان نجف‌آباد با اشاره به اینکه مردم این شهرستان شایسته‌سالاری را مدنظر قرار می‌دهند اظهار داشت: مردم نجف‌آباد تیزبین هستند، اگر دیدند مسئولی درست‌کار می‌کند تقدیر و در جای خود نیز اگر ضعفی ببینند انتقاد می‌کنند و بومی یا غیربومی برایشان تفاوتی ندارد. وی افزود این روزها مردم و معتمدین نجف‌آباد نگران آینده این دانشگاه هستند و دوست دارند دانشگاه با همان شتاب به پیشرفت خود ادامه بدهد. عظمت، استقلال و جامعیت دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد برایشان بسیار مهم است.
** انتظار داریم دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد همچنان جامع و مستقل باقی بماند
معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه نجف‌آباد نیز در سخنانی کوتاه دانشگاه آزاد را یکی از افتخارات نظام دانست و تصریح کرد این دانشگاه به علم و دانش عمومیت بخشید ور حال حاضر جایگاه بسیار خوبی در داخل و خارج از کشور دارد.

سیروس محمودی به توطئه دشمنان اشاره کرد وگفت: دشمنان همیشه نگران پیشرفت و آبادانی مملکت ما هستند و در بعد علم و فناوری باید گفت اگر تا دیروز ما را به جهت ندانستن و نداشتن دانش نکوهش می‌کردن امروز از دستیابی دانشمندان ما به قله‌های رفیع علمی نگران‌اند که در این میان نقش دانشگاه آزاد نیز بسیار تأثیرگذار است وی در پایان به نگرانی و دغدغه مردم و مسئولان مبنی بر از بین رفتن استقلال و جامعیت دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد اشاره و تأکید کرد انتظار داریم دانشگاه نجف‌آباد همچنان جامع و مستقل باقی بماند.

خبرنگار:عباس چیوایی

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.