امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

پیشگامی نجف آباد در امور فرهنگی/باشگاه خبرنگاران

اصفهان؛
شهرداری نجف آباد بیش از 30 میلیارد ریال بودجه به امور فرهنگی این شهرستان اختصاص داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهردار نجف آباد از اختصاص بیش از 30 میلیارد ریال بودجه برای فعالیتهای فرهنگی این شهرستان خبر داد و گفت: بیشتر این بودجه از منابع استانی و مالی در اختیار سازمان رفاهی - تفریحی شهرداری نجف آباد قرار گرفت.
مسعود منتظری بهسازی فضای فیزیکی کتابخانه های شهرداری در سطح مناطق پنج گانه، نوسازی و ارتقای کتابخانه شهید محمد منتظری به دومین فرهنگسرای شهرستان و راه اندازی خانه بازی های فکری با عنوان "کندو"در پردیس خارون از شاخص ترین اقدامات انجام شده در امور فرهنگی دانست.
وی گفت: ساماندهی و زیباسازی باغ 11 هکتاری بانوان، تکمیل تجهیزات مورد نیاز سالن شهروند، توسعه مبلمان فضاهای فرهنگی و خرید کتاب از دیگر اقدامات فرهنگی انجام شده در شهرستان نجف آباد است.

وی تقویت فرهنگ شهروندی با اجرای طرح های عمرانی را برای توسعه متوازن شهرستان ضروری دانست و افزود: ارائه آموزش های متنوع در مباحث شهری، خانوادگی، تربیتی و مذهبی می تواند در بلند مدت به استحکام بنیان خانواده کمک شایانی کند. 

 لینک خبر:http://goo.gl/TgO1ZH

 

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.