امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

مهندس ایوبی اولین سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری نجف آباد شد

امروز با حضور قائم مقام شهردار ، معاونین شهردار و مدیرعامل سازمانها و مدیران و مسئولین شهرداری ، سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری معارفه شد.

قائم مقام شهردار ضمن تبریک به آقای مهندس ایوبی و به فال نیک گرفتن معارفه ایشان در روزهای ابتدایی ماه ربیع الاول از سید حسین زیندین  بعنوان یکی از دوستان و همکاران متعهد و خوب خویش یاد کردند.
محمد مغزی در ادامه افزود : تأسیس سازمانهای جدید با توجه به افزایش جمعیت و بزرگ تر شدن شهر و منطقه بندی نجف آباد از نیازهای شهر و شهرداری است. مردم ذهنیت خوبی در مورد دو سازمان قدیمی شهرداری یعنی اتوبوسرانی و آتش نشانی دارند زیرا این دو سازمان خدمات ارزشمندی را به مردم ارایه دادند و تأسیس پنج سازمان جدید در سالهای گذشته نیز در همین راستا بوده است.
مغزی ابراز امیدواری کرد: این سازمان علاوه بر آموزش پرسنل و نگهداری و تعمیرات ماشین آلات شهرداری و ارایه خدمات مناسب، نسبت به مدیریت درآمد و هزینه و افزایش بهره وری ماشین آلات و پرسنل اقدام نموده و به اهداف مورد نظر در اساسنامه سازمان برسد.
وی همچنین از آقای مهندس امین ایوبی بعنوان فردی کاردان ، علاقه مند و معتقد نام برد و ابراز امیدواری کرد با کاردانی و مدیریت ایشان الگوی مناسبی در این سطح برای استان فراهم شود و ان شاالله این سازمان در جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم حرکت کند. ایشان در پایان از آقای سید حسین زیندین هم که  مسئولیت واحد خدمات موتوری را داشتند، تشکر نمودند.
آقای آسیابانی ، عضو شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک این ایام عنوان داشت این تحولات و تغییرات باعث خشنودی و خوشحالی مردم است و نتیجه آن پیشرفت در سیستم شهرداری است. ایشان عنوان داشت علاقه مند بودم در معارفه آقای ایوبی که فردی متدین و معتقد به کار است شرکت نمایم و امیدوارم فعالیت ایشان مورد توجه قرار گیرد.
 

معاونت اجرایی و خدمات شهری هم در این مراسم عنوان کرد: از آقای زیندین که مدت4سال بسیار پرتلاش وارد عمل شدند تشکر می نمایم .اصغرمهدی پور عنوان کرد: آقای ایوبی کار سنگینی را در پیش رو دارند و بایستی تک تک دوستان همکاری و هماهنگی لازم را با ایشان داشته باشند.
در این مراسم همچنین آقای ناصر مهدیه بعنوان حسابرس شهرداری و مناطق مربوطه و سازمانهای وابسته معارفه شدند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.