امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

مهران مدیری فیلم دفاع مقدسی می‌سازد

مهران مدیری فیلم دفاع مقدسی می‌سازد
آنچیزی که مدیری قصد دارد بسازد، پس زمینه جنگ دارد و خاطرات خود مهران است از زمانی که با گروههای دانشجویی در مناطق جنگی تئاتر اجرا می کردند. این فیلم یک درام خیابانی است شامل یک کاراکتر با بازی سیامک انصاری که یک صبح تا عصر در خیابانهای تهران می گردد.
 

 مهران مدیری تصمیم گرفته بعد از پایان مجموعه "دورهمی" اولین فیلم سینمایی خود با عنوان "پنج عصر” را بسازد.

مشرق نوشت؛ این فیلم یک درام خیابانی است شامل یک کاراکتر با بازی سیامک انصاری که یک صبح تا عصر در خیابانهای تهران می گردد و در این بین با اتفاقات مختلفی روبرو می شود.

خشایار الوند سناریست این کار در تازه ترین گفتگوی خود درباره همکاری با مدیری نکته ای را هم ذکر کرده درباره علاقه مدیری برای ساخت فیلم خاطراتش از جبهه. الوند به "تماشاگران امروز” گفته است: در جریان کار بعدی مهران{literal}{{/literal}که بعد از "پنج عصر” ساخته میشود{literal}}{/literal} نیستم اما می دانم برای خاطرات زمان جبهه و جنگش است.

وی اشاره می کند: آنچیزی که مدیری قصد دارد بسازد، پس زمینه جنگ دارد و خاطرات خود مهران است از زمانی که با گروههای دانشجویی در مناطق جنگی تئاتر اجرا می کردند. من نویسنده آن کار نیستم و خودش دوست دارد آن را بسازد.

البته این فیلم در صورت تولید اولین فیلم مرتبط با جبهه و جنگ مدیری نیست. او در دهه هفتاد در فیلمی با عنوان "دیدار” ساخته محمدرضا هنرمند و از محصولات مهاب فیلم به تهیه کنندگی سیدضیاء هاشمی، هم تجربه ایفای نقش یک رزمنده را داشت.

مدیری در "دیدار” نقش رزمنده ای را ایفا می کرد که عاشق یک عکاس ارمنی می شود و با وی ازدواج می کند؛ رزمنده ای که طی یک عملیات اسیر می شود و سالها دور از خانه خویش با اسارت دست و پنجه نرم می کند…


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.