امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد خبر داد:

اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق از اول مهرماه

به‌منظور رونق گرفتن تولیدات داخلی و اقتصاد کشور نیروی انتظامی طرح ضربتی مبارزه با کالای قاچاق را در دستور کار خود قرار داده است.

به‌منظور هماهنگی و همفکری جهت جلوگیری از قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی همایش پلیس امنیت اصناف شب گذشته با حضور اعضای اتحادیه پوشاک فروشان نجف‌آباد در حسینیه نصیر این شهر برگزار شد.
در این همایش فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نجف‌آباد در سخنانی با اشاره به رکود صنعت و معضل بیکاری اظهار داشت: متأسفانه رکود فعلی صنعت، بیکاری کارگران کارخانه‌ها و استفاده از کالای قاچاق مشکلات ونگرانی هایی را ایجاد کرده است. وی افزود: بسیاری از جرائم نشاءت گرفته از بیکاری جوانان است که مشکلاتی را برای نیروی انتظامی و مردم به وجود می‌آورد.
سرهنگ محمدرضا خدادوست به مبارزه با پدیده کالای قاچاق اشاره و خاطرنشان کرد: به‌منظور رونق گرفتن تولیدات داخلی و اقتصاد کشور نیروی انتظامی طرح ضربتی مبارزه با کالای قاچاق را در دستور کار خود قرار داده است. وی افزود: این طرح از مهرماه به‌صورت جدی اجرا می‌شود و با فروشندگان کالاهای قاچاق به‌شدت برخورد خواهد شد.
داشتن پروانه کسب، حضور مسئول واحد صنفی در محل کار خود، نصب دوربین‌های مداربسته جهت جلوگیری از سرقت، شرایط و قوانین دوربین‌های مداربسته، انتخاب نام مناسب برای واحدهای صنفی، رعایت اخلاق صنفی و منشور اخلاقی و استفاده از حجاب و پوشش مناسب در واحدهای صنفی ازجمله مواردی بود که فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد متذکر شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.