امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد،خطیب جمعه نجف آباد:

تهدید امنیت ایران، هدف دشمنان از اتحاد گروه های منافقین است

حجت الاسلام حسناتی با اشاره به توطئه جدید دشمنان در اتحاد بین گروه های منافق علیه ایران، گفت: هدف اصلی دشمن از این گونه توطئه ها و ناامنی که اکنون سطح دنیا را فرا گرفته از بین بردن امنیت ایران است.
 

 حجت الاسلام مصطفی حسناتی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد، در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته، با اشاره به سالروز انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت رجایی و باهنر و هفتاد دو تن از یارانش گفت: منافقان کوردل و بدسیرت که نمونه عینی آنان داعش است، جنایاتی را مرتکب شدند که تاریخ به خود ندیده است.

وی با اشاره به حمایت های استکبار از گروه منافقین و اتحاد آنان با یکدیگر افزود: منافقین رو سیاهان تاریخ هستند و امروز از طرف همانهایی حمایت می شوند، که گروه های تکفیری و داعش را حمایت می کنند که طبق آیات الهی اینها ملت واحده کفر هستند که هیچ گاه با آیین اسلام سرسازش نداشته اند.

حجت الاسلام حسناتی در ادامه تصریح کرد: نظامی اسلامی ایران هیچ گاه جنگ افروز و جنگ طلب نبوده و دین اسلام، دین مهر و محبت برای آنانی است که امید پذیرش و نرمش در آنان است ولی سردمداران کفر هیچ گاه امیدی به برگشت آنها نیست و اسلام هیچ گاه در برابر این گروه تسلیم و سازش نخواهد داشت.

هدف دشمن از اتحاد گروه های منافق علیه ایران، تهدید امنیت کشور است

وی با اشاره به توطئه های دشمنان برای ناامن کردن ایران بیان داشت: دشمنان با صرف هزینه های هنگفت در متحد کردن گروه های منافقین تنها هدفشان برهم زدن امنیت این کشور است و دنیا را به خاطر ما به آتش کشیدند تا امنیت را از ایران بگیرند ولی این نظام اسلامی در کشتی امن اسلام به ساحل نجات نهایی نزدیک می شود.

نماینده ولی فقیه در نجف آباد درباره اهمیت بحث امنیت در کشور خاطرنشان کرد: امروزه کشورهای مختلفی را شاهد هستیم که با وجود نداشتن مشکلات اقتصادی ولی هیچ امنیتی در آن وجود ندارد و باید قدر این نعمت را بدانیم و تنها کمبودهای کشور را بیان نکنیم.

وی با توجه به هفته دولت، درباره برخی عملکردهای دولت نیز افزود: در بیان عملکرد دولت تنها نباید به نقاط ضعف اشاره کرد در حالی که هستند دولتمردانی که در گمنامی تلاش می کنند به ویژه در بخش سلامت که کارهای زیادی انجام شده ولی بازهم کمبودهایی وجود دارد.

ایستادگی در جبهه اقتصادی امروز سخت تر از 8 سال دفاع مقدس است  

حجت الاسلام حسناتی با اشاره به مشکلات اقتصادی و توجه جدی تر دولت به این مسأله بیان کرد: گذر از این وضعیت اقتصادی از امتحان 8 سال دفاع مقدس مهم تر است و به ویژه دولتمردان باید سعی کنند که خدای نکرده با یک رفتار نسنجیده با ارباب رجوع و یا بی دقتی ذهنیت مردم را نسبت به عملکرد دولت خراب نکنند.

وی با درخواست از مسؤولان کشور نسبت به برخورد مناسب با اقشار کم درآمد جامعه به ویژه درباره امور خدماتی گفت: امتحان امروز جامعه ما عبور از بحران اقتصادی است و دولتمردان سعی کنند با افراد کم درآمد جامعه و با آنانی که واقعا قدرت مالی ندارند، بیشتر همراهی کنند و تمام اقشار جامعه به یک نحو برخورد نکنند.

توجه جدی تر دستگاه قضایی نسبت به حقوق های نجومی

امام جمعه نجف آباد هم چنین با تأکید مجدد نسبت به برخورد جدی تر دستگاه قضایی با دریافت کنندگان حقوق های نجومی افزود: دستگاه قضایی باید خیلی جدی تر نسبت به این مسأله رسیدگی کند و هیچ بهانه ای برای پس نگرفتن این اموال وجود ندارد.

دوری از سیاست بازی و سیاست کاری در ماه های آخر کار دولت

وی در پایان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیات دولت بیان کرد: دولتمردان باید بدانند تا آخرین روزی که از دولت حقوق دریافت می کنند باید خدمت رسانی کنند و نکند خدای نکرده از همین الان به سیاست بازی و سیاست کاری بپردازیم که شما مسؤول این ملت و مردم هستید.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.