امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
امیر سرتیپ باقری در بازدید از مسابقات هوا فضای واحد نجف آباد مطرح کرد

6 ماه کسری خدمت برای پایان نامه های مرتبط با صنایع نظامی

فرمانده مرکز آموزش هوانیروز اصفهان در دومین روز برگزاری مسابقات ملی هوافضا به میزبانی واحد نجف آباد، از دستاورد های علمی دانشجویان بازدید، و با آنان گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف آباد، امیر سرتیپ دوم خلبان نوربخش باقری در مورد این بازدید گفت:« بسیار خوشحالم که امروز اختراعات، ابتکارات و خلاقیت های دانشجویان در حوزه هوا فضا را مشاهده کردم. با توجه به فضایی که در کشور وجود دارد، نیرو های جوان و با انگیزه ای در این زمینه وجود دارد. دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد نیز در این حوزه کارهای بزرگی انجام داده است.»
نوربخش باقری از اعمال شش ماه کسری خدمت برای دانشجویانی که پایان نامه های خود را در حوزه هوا فضا و صنایع نظامی ارائه دهند خبر داد و خاطر نشان کرد:« ما در نیروهای مسلح به خصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران از تمام طرح ها، پروژه ها و پایان نامه های مرتبط با هوافضا استقبال می کنیم و شش ماه کسری خدمت در خصوص این افراد را لحاظ خواهیم کرد. پس از دریافت پروپوزال طرح ها و اخذ مصوبات ، اقدامات لازم تا نهایی شدن و عملیاتی شدن طرح را انجام خواهیم داد. امیدوارم بتوانیم همکاری های خوبی با این دانشجویان مستعد و نخبه داشته باشیم.»


امیر باقری با اشاره به تفاهم نامه بین مرکز آموزشی هوانیروز اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد افزود:« برای ارتباط بهتر دانشجویان با این مرکز، تفاهم نامه ای بین ما و واحد نجف آباد از قبل وجود داشته است و مسیر برای دانشجویان هموار است. دانشجویان باید در نظر داشته باشند خیلی از ایده ها و کارهایی که برای دانشجویان پیش پا افتاده به نظر می رسد، ممکن است برای صنایع و سامانه های دفاعی کشور یکی از نیاز های اساسی باشد. به همین دلیل از کنار مسائل کوچک به سادگی عبور نکنند و صرفا در فکر پروژه های بزرگ نباشند.»


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.