امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

دیدار با حجت الاسلام صفری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، 22 شهریور ماه ریاست و اعضای شورای اسلامی شورای اسلامی شهر نجف آباد بهمراه مهندس منتظری شهردار نجف آباد و تنی چند از مدیران دیداری با حجت الاسلام شیخ محمد صفری امام جمعه یزدانشهر بعمل آوردند.

در این دیدار حجت الاسلام صفری ضمن تبریک عید سعید قربان آنرا انتهای تهذیب و پاکسازی نفس عنوان داشت و با بیان لحاظ تهذیب نفس در سمتی که شخص خدمت می کند کلامی از امام شهیدان امام حسین (ع)را بیان داشت که:«رجوع امور مردم به شما نعمت است ».
ایشان ابراز امیدواری کرد که در این عید بزرگ خداوند خدمت خالصانه به مردم را به همه ما عطا فرماید و عنوان داشت ما در جبهه فرهنگی سربازی هستیم که پشتیبان شهرداری در حوزه عمرانی و .. هستیم.

مهندس منتظری شهردار نجف آباد نیز ضمن تبریک عید و آرزوی توفیق برای حجت الاسلام صفری، عنوان داشت : انصافاً یزدانشهر بچه های مستعدی دارد و آینده نجف آباد را نیز تضمین می کند.
منتظری ادامه داد: دوستان شورا اتاق فکر شهرداری هستند و ما مجری هستیم و دیدگاه شورای چهارم این بوده که همه مناطق را جداگانه دیده است در عین حال کل پیکره نجف آباد بزرگ با همدیگر رشد کنند.
شهردار در پایان بیان داشت: بلندنگری و تدبیر شما در اعلام آمادگی برای همکاری را می ستائیم ، شهرداری نیز سرمایه گذاری خوبی برای امور فرهنگی کرده است، ابزار تخریب در آستانه انتخابات مستمسک خیلی هاست که در این شرایط سخت هرموقع که بفرمایید ماهم برای همکاری اعلام همکاری می کنیم.

حجت الاسلام صفری نیز ضمن تشکر عنوان داشت : یک نعمت بزرگ در شهر این است که مسئول خوب و خدومی دارد.
الله آبادی رئیس کمیسیون فرهنگی شورا در این جلسه عنوان داشت حقیقتاً در خصوص امور فرهنگی اعضای شورا همت کردند و ما نیز اعلام آمادگی در راستای خدمتگزاری می کنیم.


یوسفی نژاد عضو شورای اسلامی شهر نیز بیان داشت: دیدگاه آقای شهردار برگرفته از دیدگاه شورا یک دیدگاه فرهنگی است.
جلسات شورای اسلامی شهر با قرائت یک صفحه از قران کریم آغاز می گردد، و با وجود تضارب آرا همدلی در شورا برقرار است.در یزدانشهر شهرداری و تیم خوبی فعالیت می کنند که حمایت شما را می طلبد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 4.5 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.