امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

دیدار با حجت الاسلام حسناتی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، 22 شهریور ماه ریاست و اعضای شورای اسلامی شورای اسلامی شهر نجف آباد بهمراه مهندس منتظری شهردار نجف آباد و تنی چند از مدیران دیداری با حجت الاسلام حسناتی امام جمعه نجف آباد بعمل آوردند.


در این دیدار مهندس گودرزی ریاست شورای اسلامی شهر ضمن تبریک عید قربان ، عنوان داشت : به برکت خون شهدای والامقام ، شهرداری در کل شهر مشغول خدمت رسانی و فعالیت عمرانی ویژه است.
ایشان عنوان داشت امروز در محضر شما حضور یافته ایم تا برای یکسال آتی از عمر شورا از راهنمایی های شما بهرمند شویم.

مهندس منتظری شهردار نجف آباد نیز ضمن تبریک و تشکر از حاج آقا حسناتی بدلیل وقتی که گذاشته اند عنوان داشت :انصافاً با این شرایط سخت هم کار عمرانی انجام دادیم و هم امور شهر را اداره کرده ایم و تمام قسمت های شهرداری مشغول است و شور و نشاط در شهر پیداست.
شهردار ابراز امیدواری کرد و گفت : به برکت چنین روزی با حمایت های شما و دیگر مسئولین خادم مردم باشیم و حلاوت این خدمتگزاری در کام مردم احساس شود.
یوسفی نزاد عضو شورای سلامی شهر گفت: خیلی جاها رکود است و اکثر پروژه های عمرانی تعطیل ، با حمایت شما و نماینده و فرماندار مدیریت شهری به لطف خدا خوب کار می کند و در حوزه فضای سبز و نظافت شهر، فرهنگ شهروندی هم در حال فعالیت است .

ایشان ابراز امیدواری کرد و گفت: با کمک شهردار و پرسنل خدوم شهرداری و هدایت های شورای شهر و هدایت های کلان شما رضای خداوند تبارک و تعالی حاصل شود.

مصطفی حجتی خزانه دار شورای اسلامی شهر نیز از وجود همدلی و همراهی در بین مسئولین ابراز خرسندی کرد و تعامل شورا و شهرداری را خیلی خوب عنوان داشت و گفت: تأمین معاش جامعه باید از دغدغه های ما باشد.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد نیز ضمن تبریک عید قربان عنوان داشت باید وحدت و ارتباط قلوب را در جامعه نشر دهیم هرچند فعالیتی نداشته باشیم.


حجت الاسلام مصطفی حسناتی مهمترین ابزار شیطان را ایجاد دشمنی و کینه دانست و عنوان داشت که هنر ما باید این باشد که از شرایط موجود خوب استفاده بکنیم.
ایشان نجف آباد را شهری خاص دانست و ابراز داشت : باید در جهت تکریم مردم بصورت ارزشمند و حفظ تدین ایشان تلاش نمود، این پست ها امانتی است که باید حفظ شود و ارتباط با مردم نیز تقویت شود و رنگ و بوی انتخاباتی نیز نگیرد.
امام جمعه نجف آباد حرف اول را اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی و رعایت الگوی مصرف دانست و در ادامه عنوان داشت: وظیفه همه فرهنگ سازی و الگوسازی در این زمینه است زیرا دشمن نیز در حال تلاش است.
ایشان در ادامه خواستار تقویت نجف آباد بزرگ شدند و اینکه حاشیه را مهاجر و غیر حساب کنیم در قدیم بوده است و دیدگاه فعلی نجف آباد بزرگ است که باید فرهنگ سازی شود.
حسناتی در پایان گفت: ان شاالله عیدی ما و شما توفیق خدمت در راه خودش باشد ، این نظام را باید تقویت کرد نظام هم همین مردم و مسئولین هستند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.