امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، پنجشنبه 25 شهریور ماه

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد + عکس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، پنجشنبه 25 شهریور ماه ، در آستانه مهرماه و بازگشایی مدارس جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد به میزبانی مهدی ابراهیم رئیس آموزش و پرورش نجف آباد در محل سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار گردید.
دراین جلسه حاج آقا حسناتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد، محمودی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، مهندس گودرزی ریاست شورای اسلامی شهرنجف آباد ، مهندس منتظری شهردار نجف آباد، دکتر گله داری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و جمعی دیگر از مسئولین و مدیران شهری و شهرستان و آموزش و پرورش حضور داشتند .


در این جلسه مباحثی چون بازگشایی مدارس وموارد مرتبط نظیر تجهیر و تعمیر و راه اندازی مدارس، تسریع در آبرسانی هنرستان کشاورزی، نمایشگاه کتاب اول مهر و تقارن آن با هفته دفاع مقدس و .. مورد بحث و تبادل نظر واقع شدند.

ابراهیم رئیس آموزش و پرورش نجف آباد که در سی و سومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش (که 18_20 مردادماه در سالن سران برگزار شد) و از ایشان بعنوان یکی ازمدیران نمونه و برتر کشور با اهدای لوح تقدیر تجلیل شده بود ضمن تشکر از حاضرین جلسه در خصوص بازگشایی مدارس به ایراد سخن پرداخت.
ابراهیم همچنین ابراز داشت در بازگشایی مدارس به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر کمبودی نداشتیم و با نصب المانها، بنرهای خوش آمدگویی به دانش آموزان شادابی و نشاط خاصی در سال گذشته در شهر شکل گرفت.


در این جلسه مهندس مسعود منتظری شهردار نجف آباد نیز در سخنانی از خط کشی معابر با رنگ دوجزیی خبر داد که نسبت به رنگهای معمول ماندگاری بالاتری دارند.
وی همچنین از رنگ آمیزی و نقاشی دیوارهای جنب مدارس، پاکسازی زمینهای بایرجنب مدارس، تأمین آب شستشوی مدارس با آب غیر شرب، کمک در محوطه سازی و کشت درختان در مدارس، ورود به امور فرهنگی و تعامل در بازگشایی مدارس خبرداد و افزود باعنایت به مباحث اقتصادی 35% از بودجه با کمک هایی که خارج از شهرستان جذب شده محقق شده است و با این تفاسیر شهرداری بیش از وظایفش در حوزه حفظ محیط زیست و مباحث فرهنگی وارد شده است.
شهردار با اشاره به کاشت 28000 اصله درخت افزود شهرداری در خصوص آموزش در حوزه هایی نظیر آتش نشانی و خدمات ایمنی، تفکیک پسماندها و بازیافت و ... آماده همکاری و تعامل است.

حاج آقا حسناتی امام جمعه نجف آباد نیز پیرامون نشاط معنونی و نشست های قوی پیرامون دین به ایراد سخن پرداخت و از برگزاری هرچه بهتر جشن عاطفه ها در کمک رسانی مطلوب به دانش آموزانی که بعضاً بضاعت کمتری دارند و مد نظر قراردادن ایشان سخن گفت.


محمودی معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف آباد نیز بیان داشت همانگونه که در ورزش و امور دیگر میدان داریم باید در امر آموزش و پرورش هم با تمام بضاعت مان اول باشیم .
مهندس گورزی ریاست شورای اسلامی شهر نیز عنوان داشت همه چیز از آموزش و پرورش جاری می شود و ضمن تأکید بر اینکه دانش آموزان آینده سازان جامعه هستند، اظهار داشت: ایجاد محیط های شاد وفضای مناسب و ایمن حق دانش آموزان است تا با زندگی در این فضا ها آینده روشنی را برای جامعه رقم بزنند و توسعه مشارکت پذیری در جامعه توسط این نهاد فرهنگی می‌تواند مثمرثمر باشد و شهروندان خوبی پرورش دهد و سبب تسریع بخشیدن به روند توسعه کشور شود.


تقویم زنگ مهر نجف آباد:
28 شهریورماه با حضور مسئولین ،کلیه معلمان آموزشی کلاس اول دعوت می شوند و جشنی در سالن شهید سمندری خانه معلم در همین خصوص برگزار می گردد.
29 شهریورماه شاهدکارنوال شادی خواهیم بود.
31 شهریورماه جشن شکوفه ها برگزار می گردد و زنگ نماز در تمام مدارس بصدا در خواهد آمد.
3 مهر زنگ بازگشایی مدارس در مدرسه بابک سرمدی بصدا در خواهد آمد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.