امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
معاونین چهار شهرداری منطقه معرفی شدند.

از نیروهای با تجربه ، متعهد و خوب شهرداری در جایگاه خود استفاده می کنیم.

محمد مغزی گفت:یکی از دغدغه های که تاکید برآن داشتیم این بود که از نیروهای با تجربه ، متعهد و خوب شهرداری در جایگاه خود استفاده کنیم.

در مدت حضورم در شهرداری نجف آباد با توجه به آشنایی قبلی که از پرسنل و همچنین شناخت نیروهای جدید داشتم، در راستای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان و استفاده مناسب تر از سرمایه پرسنلی شهرداری هدف گذاری کردم.به هرحال وجود نیروهای متخصص و کارآمد یکی از ویژگی های پرسنل شهرداری می باشد، سعی براین شد که این افراد به جایگاه بالاتری ارتقاء پیدا کنند تا زمینه برای رشد دیگران نیز مهیا شود .
قائم مقام شهردار افزود: در پی تغییرات ایجاد شده در پرسنل شهرداری و بدون معاون بودن مناطق یک ، سه ، چهار و پنج معاونین مناطق مذکور معرفی شدندلذا با توجه به انتخاب آقای سوری توسط شورای سازمان اتوبوسرانی به عنوان سرپرست سازمان مذکور آقای مهندس محمود ضیائی بعنوان سرپرست معاونت منطقه یک انتخاب شد.
همچنین با عنایت به معرفی آقای احمدی (معاون سابق منطقه سه ) بعنوان مدیراداره حقوقی شهرداری، آقای محمد فتحی بعنوان سرپرست معاونت منطقه سه انتخاب شد و آقای حسین عربیان بعنوان سرپرست معاونت شهرداری منطقه چهار به جای آقای مسعود رضایی که بعنوان مسئول ارزش افزوده در واحد درآمد شهرداری مرکزی مشغول به کار می باشد انتخاب شد.

آقای حسین زیندین هم که قبلاً به عنوان مسئول واحد موتوری خدمت می کردند به عنوان سرپرست معاونت شهرداری منطقه پنج انتخاب شد،لازم به ذکر است سمت معاونت منطقه پنج را آقای اصغر مهدی پور برعهده داشتند که  اکنون به عنوان معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری نجف آباد مشغول به فعالیت می باشند.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.