امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

تور دوچرخه سواری نجف آباد - مشهد

روز اول تور دوچرخه سواری نجف آباد - مشهد
دوچرخه سواران گروه، پس از بدرقه توسط مغزی قائم مقام شهردار، رضایی مدیر روابط عمومی شهرداری، طباطبایی رییس اداره ورزش و جوانان و آقایان سالمی و آخوندی از مسئولین لشگر 8 نجف اشرف، مسیر خود را آغاز نمودند.
دوستان پس از عبور از شهر های شاهین شهر، میمه و دلیجان، به شهر قم رسیده و پس از عرض سلام به حضرت معصومه (س) به استراحت و آمادگی برای روز دوم پرداختند.

روز دوم تور دوچرخه سواری نجف آباد - مشهد
دوچرخه سواران گروه، پس از عرض احترام به حضرت معصومه (س) وارد آزاد راه حرم تا حرم شده و پس از عبور از شهرک صنعتی چرم شهر، وارد شهر گرمسار شده و به استراحت و آمادگی برای روز سوم پرداختند.

روز سوم تور دوچرخه سواری نجف آباد - مشهد

گروه دوچرخه سواران، حرکت خود را از شهر گرمسار آغاز نموده و پس از عبور از شهرهای آرادان و سرخه، وارد سمنان شدند.

اعضای گروه در سمنان مورد استقبال صفاییان نماینده سازمان تامین اجتماعی استان قرار گرفتند. سپس حرکت خود را تا دامغان ادامه داده و اوایل شب، وارد این شهر شده و به استراحت و آمادگی برای ادامه سفر پرداختند.
نکته حائز اهمیت در طول مسیر این بود که از ساعت ۸ تا ۱۱ که رکاب زنان گروه بین شهر های آرادان تا سمنان در حرکت بودند، نیروهای راهور بصورت داوطلبانه، گروه را اسکورت و مورد احترام قرار دادند.
روز چهارم تور دوچرخه سواری نجف آباد - مشهد
اعضای گروه دوچرخه سواری، ساعت 6 صبح حرکت خود را از دامغان آغاز و با اسکورت ماشین پلیس راه شاهرود، مسیر خود را بسمت این شهر ادامه دادند. بعد از صرف ناهار در شاهرود، اوایل شب وارد شهر میامی شده و در آنجا به استراحت و آمادگی برای روز بعد پرداختند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.