امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

دیدار با اساتید هنر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف اباد، دوشنبه 17 آبانماه ، مهندس مسعود منتظری میزبان استاد منوچهر غیور دارنده نشان درجه یک هنر در موسیقی (نی) و استاد احمد احمدی دارنده نشان درجه یک هنر در خوشنویسی بود.

در این جلسه که مهندس سلیمانی مشاور شهردار و رضایی مدیر روابط عمومی نیز حضور داشتند ، اساتید هنر از شهردار نجف آباد و مجموعه تحت امر ایشان تقدیر بعمل آوردند و عنوان داشتند در فصل دوم فرهیختگان ماندگار که از ایشان در تاریخ نهم مهرماه سال جاری با حضور با شکوه مردم و مسئولین شهری و استانی در سالن مجلل شهروند تجلیل شد،" زیباترین لحظات عمر خویش را تجربه نمودند".
این اساتید حضورر گسترده مردم را نشان از کار خوب و مدیریت شده شهردار و مجموعه تحت امر ایشان در حوزه رسانه و تبلیغات دانستند و عنوان داشتند شکوه این مراسم و حضور پرشور مردم را در کمتر برنامه مشابه ای حتی در سطح مراکز استانها و یا شهرهای دیگر دیده اند.


مهندس منتظری شهردار نجف آباد ضمن تشکر از ابراز لطف ایشان عنوان داشت هدف از برگزاری آئین تجلیل از فرهیختگان ماندگار این بوده است که به مخاطبین نشان دهیم که نجف آبادیها قدر هنرمندان و مفاخر خویش را می دانند و هدف دیگر نیز ترقیب و تشویق جوانان شهر در جهت ورود به عرصه هنر بوده است.
منتظری برگزاری دو فصل از برنامه فرهیختگان ماندگار را سبب افتخار خویش دانست و آنرا مرهون تلاش و همدلی همه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر و مسئولین شهری نجف آباد دانست.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.