امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نجف آباد، اصفهان - ایرنا - شهردار نجف آباد گفت: پیاده روهای این شهر برای تردد توانجویان و نابینایان، مناسب سازی می شود.

پیاده روهای نجف آباد برای توانجویان، مناسب سازی می شود

مسعود منتظری روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 12 هزار و سیصد مترمربع پیاده روسازی در نقاط مختلف شهر انجام گرفته است.
منتظری گفت: تلاش شهرداری برای مناسب سازی پیاده روهای مناطق پنجگانه این شهر و تردد آسانتر توانجویان، نابینایان و عموم مردم است. 
 در شهرستان نجف آباد چهار هزار و دویست جانباز هشت سال دفاع مقدس و بیش از 10 هزار معلول وجود دارد.
وی افزود: در نیمه اول سال جاری چهار هزار متر کانیو گذاری، سه هزار متر دال بتنی، نیوجرسی و قطعات بتنی'یو' شکل توسط شهرداری در سطح شهر اجرا شده است.
منتظری از انجام 13 هزار و صد متر جدول گذاری و 184 هزار مترمربع زیرسازی خبر داد و گفت: در پارک های سطح شهر دو هزار و سیصد متر جدول گذاری و بیش از یکهزار و دویست تُن بتن ریزی و سه هزار و هشتصد مترمربع بلوک فرش انجام شده است. 
شهردار نجف آباد گفت: در شش ماه نخست امسال 950 تُن آسفالت در معابر استفاده شده است.
منتظری با بیان اینکه 95 هزار متر مربع آسفالت در مناطق پنجگانه شهر انجام شده است، گفت: 522 هزار مترمربع آسفالت روکش در معابر موجود،36 هزار مترمربع در معابر خاکی و جدیدالاحداث و هفت هزار مترمربع آسفالت برای لکه گیری استفاده شده است.
شهرستان نجف آباد در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد. 

لینک خبر:https://goo.gl/HBU8r1


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.