امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
با اعتبار 4 میلیارد ریال صورت می گیرد؛

احداث سومین فرهنگسرای نجف آباد

نجف آباد-رئیس شورای شهر نجف آباد گفت: از مهم ترین اولویت های کاری چهارمین دوره شورای شهر که تاکید ویژه ای بر روی آن صورت گرفته تصویب بودجه، انجام مطالعات و آغاز فاز عملیاتی احداث فرهنگسرایی در غرب نجف آباد است که پیش بینی می شود برای ساخت و تجهیز آن به بیش از 4 میلیارد ریال اعتبار نیاز داشته باشیم.
احداث سومین فرهنگسرای نجف آباد
 
مجتبی گودرزی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد بیان داشت: در کنار فرهنگسرای خارون که سال ها از افتتاح آن می گذرد، شهرداری و سازمان رفاهی تفریحی اخیرا با ارتقای زیرساخت های کتابخانه شهید محمد منتظری، آن را در حد یک فرهنگسرا تجهیز کرده و بخش قابل توجهی از نیازهای موجود در این زمینه را برطرف کرده اند.
وی در خصوص مباحث عمرانی نیز گفت: با توجه به درگیر بودن بخش عمده ای از معابر جنوبی شهر با پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب، اجرای برخی پروژه های عمرانی چون آسفالت معابر، پیاده روسازی و کانیو گذاری با محدودیت های خاصی مواجه شده که شورای شهر در همین خصوص ضمن رایزنی با مدیران ارشد شهر و استان، پیگیر رفع موانع تکمیل هر چه سریع تر این طرح مهم نیز هست.
رئیس شورای شهر نجف آباد ادامه داد: تعیین تکلیف بسیاری از پروژه های عمرانی تا پایان دوره چهارم، از مهمترین موارد مورد تاکید منتخبان مردم در پارلمان شهری است که امیدواریم در همین راستا تا پایان سال جاری شاهد بهره برداری از برخی طرح های شاخص شهر باشیم.
گودرزی بیان داشت: یکی از مهم ترین مشکلات حال حاضر کشور ما به وجود آمدن فاصله ای محسوس مابین تفکرات موجود در سطح جامعه و روند تصمیم گیری مدیران دستگاه های مختلف است که در همین راستا مجموعه شورای شهر به عنوان پارلمان مردمی می تواند تا حدود زیادی خلاء موجود را برطرف کند.
وی بیان داشت: بر طبق پیش بینی قانون بایستی جمعی از متفکران و متخصصان هر شهر و روستا با رای مستقیم مردم به مجموعه شورای شهر راه پیدا کرده و ضمن نظارت بر حسن اجرای وظایف مجموعه های مختلف، برای مشکلات مختلف مردم راهکارهای عملیاتی مناسب را ارائه دهند.
وی در پایان افزود: البته در حال حاضر به دلایلی انتظارات مردم از مجموعه شورای شهر منطبق بر وظایف تعریف شده آن نیست و اکثر شهروندان از منتخبان خود در این مجموعه انتظار کار اجرایی دارند در حالی که وظیفه اصلی شورای شهر ارائه مشورت و نقطه نظرات کارشناسی در مباحث مختلف است.
لینک خبر:https://goo.gl/fxqJMd

این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.