امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

حضور شهردار در جلسه توافقات در پارلمان شهری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، 15 آذرماه ، مهندس منتظری شهردار نجف آباد در جلسه شورای اسلامی شهر حضور یافت.
در این جلسه که با موضوع توافقات تشکیل شده بود، مقرر گردید کلیه مدارک که در کمیسیون توافقات مورد بحث و بررسی قرار می گیرد بصورت کامل به پیوست پرونده ها الصاق شود.


در این جلسه مهندس گودرزی ریاست شورای اسلامی شهر به نمایندگی از پارلمان شهری پیرامون حجم زیاد توافقات و آزادسازیهای صورت گرفته تقدیر و تشکر خویش را از مدیریت شهری عنوان داشت.
این جلسه که با حضور محمدی ریاست محیط زیست و نامداری ریاست اداره صنعت و معدن و تجارت نجف آباد مقارن شده بود، در خصوص کارگاههای نیمه مزاحم و مزاحم شهری و شن شویه ها و ...بحث و تبادل نظر شد.
در این جلسه عنوان شد زمین 20 هکتاری کنار شهرک صنعتی منطقه 2 نجف آباد در طرح جامع پیرامون ساماندهی مشاغل مزاحم شهری دیده شده است.
مقرر گردید در خصوص انتقال کارگاه ها و مشاغل مزاحم شهری با محوریت فرمانداری با ادارات مسکن و شهرسازی، صنعت و معدن و تجارت، محیط زیست و شهرداری جلسه ای برگزار شود.


در این جلسه رؤسای این دو اداره از عملکرد شهرداری و شورای شهر در تعاملات و همکاریهای که باصنوف صورت پذیرفته و همچنین ایجاد فضاهای سبز و جلوگیری از الودگیهای محیط زیست از جمله احداث کارخانه بیوکمپوست تقدیر و تشکر شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.