امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

خبرگزاری جمهوری اسلامی:تورهای گردشگری نجف آباد گسترش می یابد

نجف آباد،اصفهان - ایرنا - شهردار نجف آباد گفت: زیر ساخت های گردشگری نجف آباد برای جذب گردشگران و تبدیل این شهر به مکانی مناسب برای گردشگران گسترش می یابد.

 

 

مسعود منتظری روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: برگزاری منظم تورهای گردشگری خارج از ایام نوروز در دستور کار شهرداری نجف آباد قرار گرفته است. 
وی گفت: از ابتدای آبان تاکنون بیش از 2 هزار و 500 نفر در برنامه های گردشگری شهری شرکت داشته و پیش بینی می شود این آمار تا پایان سال جاری به مرز 10 هزار نفر برسد.
شهردار نجف آباد افزود: در این تورهای نیم روزه، شرکت کنندگان از نزدیک با آثاری مانند پنگ خانه باغ نو، مجموعه هفت برج خارون، خانه های تاریخی نوریان، مهرپرورو خانه تاریخی لطفی و یکی از عصارخانه های شهر آشنا می شوند.
منتظری آشنایی گردشگران با ویژگی های خاص نجف آباد را ازاهداف برگزاری تور گردشگری خواند وافزود: کارشناسان مربوطه درمحل پنگ خانه در خصوص شبکه قدیمی آبیاری وقنوات، درارگ خارون پیرامون کاربرد برج های کبوترخانه و درخانه تاریخی نوریان به عنوان اولین موزه مردم شناسی شهراطلاعاتی از مشاغل و شیوه زندگی ساکنان قدیمی این دیار به شرکت کنندگان ارائه می کنند.
شهردار نجف آباد افزود: آشنایی با مشاهیرعلم و فرهنگ نجف آباد در خانه تاریخی نوریان ، صنایع دستی در خانه تاریخی لطفی و پخش کلیپ های اختصاصی ازشهردرمحل سالن شهروند دیگر برنامه های تدارک دیده در راستای افزایش شناخت اقشار مردم نسبت به شهر نجف آباد است. 
شهرستان نجف آباد در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

لینک خبر:https://goo.gl/53LeuF


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.