امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

دیدار با فرماندار جدید نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، شنبه 4 دیماه ، مهندس گودرزی ریاست شورای اسلامی شهر و مهندس منتظری شهردار نجف آباد دیداری با سهراب مظفر نجفی معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف آباد بعمل آوردند.


این دیدار که بمناسبت انتصاب جدید فرماندار صورت پذیرفت جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، معاونین، مدیران مناطق، مدیران عامل سازمانهای تابعه و جمعی از مدیران ستادی شهرداری حضور داشتند.
در ابتدای جلسه ریاست شورا و شهردار ضمن تبریک سمت جدید به فرمانداربرای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی در راستای خدمتگزاری به مردم شریف نجف آباد را داشتند.
معاون استاندار نیز ضمن خوش آمدگویی به حضار، از نجف آباد به عنوان شهری متحد نام برد و نظم و نظافت آن را مطلوب توصیف کرد و عنوان داشت به لحاظ اهمیت این شهر،  کار و فعالیتهای صورت گرفته در آن در استان متبلور است.
نجفی ضمن ابرز خرسندی از جوان بودن مدیریت شهری آنرا ستود وعنوان داشت با شناختی که از مهندس منتظری شهردار نجف آباد دارم و ایشان فردی فعال و پرتلاش و کاری هستند امیداورم با همکاری و همدلی مسئولین بتوانیم گامهای بلندی در راستای خدمتگزاری برداریم.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.