امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

آخرین بررسی های بودجه 1396

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، 16 دیماه مهندس مسعود منتظری شهردار نجف آباد میزبان جلسه بودجه در دفتر خویش  بود.

در این جلسه که معاونین شهردار ، مدیر امور مالی و حراست نیز حضور داشتند، جمع بندی بودجه سال 1396 جهت ارسال به پارلمان شهری صورت پذیرفت و جمع بندی پروژه های عمرانی در آن لحاظ گردید.

بودجه سال 1396 شهرداری نجف آباد در سه بخش: پروژه های عمرانی، هزینه های جاری و درآمدها لحاظ شده است.

در بودجه 1396 هر منطقه اولویتهای پروژه ای را براساس برنامه راهبردی 5 ساله و همچنین منشور خدمت شورای اسلامی شهر تعریف کرده است.

پروژه ها از نظر هزینه های عمرانی و هزینه های سربار(آزادسازی، جابجایی تأسیسات، رفع معارضین و...) مورد بررسی قرار گرفته و هزینه پروژه ها تعریف شده است.

هزینه های جاری براساس تورم و براساس میران افزایش حقوق و مزایا در سال آینده با در نظر گرفتن سیاست کلی اقتصاد مقاوتی پیش بینی و برآورد گردیده است.
از سوی دیگر پتانسیل درآمدی واحدهای مختلف شهرداری و مناطق 5گانه مورد شناسایی و بررسی قرارگرفته است که تعیین کننده خط سیر درآمدهای بالقوه و بالفعل در سال آینده می باشد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.