امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شهرداری نجف آباد میزبان سفیران تغذیه سالم

ما غذا و تغذیه سالم می خواهیم

در ادامه بازدید دانش آموزان و نونهالان در قالب طرح "سفیران تغذیه سالم"،امروز 20 دیماه، شهرداری نجف آباد میزبان دانش آموزان پیش دبستانی فردیس و ایلیا بود.

در این بازدید که در محل رستوران بازی فکری و کتاب کندو فرهنگسرای خارون برگزار شد ،مهدی پور معاون اجرای وخدمات شهری، فردوسی مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی و رضایی مدیر روابط عمومی شهرداری نیز در آن حضور داشتند.
فردوسی در سخنانی ضمن خوشامدگویی به این سفیران و تقدیر از انجام چنین برنامه هایی با هدف فرهنگ سازی در زمینه تغذیه سالم کودکان، بر آمادگی مجموعه شهرداری و سازمان در میزبانی این قبیل برنامه ها تاکید نمود.کودکان نیز با در دست داشتن شعارهای چون: مواد غیرمجاز خوراکی ممنوع، غذای سالم و مقوی حق مسلم ماست، ما سبزیجات می خواهیم، ما غذای بخار پز می خواهیم و.. بر توجه بیشتر در موضع تغذیه سالم اشاره کردند.
شعرخوانی سفیران درباره غدای سالم و هوای پاک، پذیرایی با میوه و خوراکی های سالم و معرفی کندو و انجام بازی های فکری از دیگر قسمت های این بازدید بود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.