امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به اهتمام شهرداری صورت پذیرفت

نجات بیش از100 اصله درخت کهنسال نجف آباد

روز جمعه 4/11/92خیابان شریعتی نجف آباد چهره ای دیگر داشت. پرسنل شهرداری و دوستداران طبیعت دست در دست هم با شور و اشتیاق با همت بسیج شدند و از ساعت 7صبح تا 16 بیش از 100اصله درخت کهنسال این خیابان را منتقل کردند.

پیش از این قطع درختان در زمان اجرای طرح های مختلف به عنوان یکی از مهمترین انتقادات دوستداران محیط زیست شهرستان بود ولی در این پروژه با برنامه ریزی های صورت گرفته این امر مرتفع شده است.
پس از تآکیدات شهردار نجف آباد مبنی برحفظ و نگهداری درختان در پروژه تعریض این خیابان ، معاونت اجرایی و خدمات شهری با بسیج نیرو و تجهیزات این امر مهم را انجام دادند و پس از انسداد خیابان شریعتی حدفاصل چهار راه 15خرداد تا خیابان آیت ، اقدام به جابجایی وانتقال و کاشت مجدد این درختان در خزانه شهرداری نمودند. دوستداران طبیعت نیز با حضور و کمک خویش یاری رسان پرسنل خدوم شهرداری بودند. منتظری شهردار نجف آباد نیز که از جمله اولین بازدید کنندگان آغاز عملیات عمرانی این طرح در خیابان شریعتی به شمار میرفت، پس از حضور در این محل به همراه تعدادی از دوستداران میراث فرهنگی نجف آباد از خانه تاریخی حمله داری دیدن کرد.
لازم به ذکر است که این پروژه با نزدیک چهارصد و پنجاه متر طول و 36 متر عرض مجموعا 3 میلیارد و ششصد میلیون تومان برای شهرداری هزینه داشته که سهم آزاد سازی های هر دو سمت خیابان از این عدد به حدود سه میلیارد تومان بالغ شده است.
شایان ذکر است این درختان شامل گونه های نارون، توت و...هستند.

 

 
     
     

این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
۱ دیدگاه
 
ir
موحد | ۱۰ سال پیش
با درود
فعالیت خیلی متسجم و خوبی بود
به امید روزی که در تمام مراحل آبادانی شهر از هم یاری بجوییم.
۰
۰
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.