امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

بازدیدی به رنگ خاطرات 17 ساله

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، دوشنبه 20 دیماه، مهندس مسعود منتظری شهردار نجف آباد میزبان حسین دهقان مدیرعامل شرکت شهروکار بود و بازدیدی از مراکز فرهنگی و گردشگری و پروژه های عمرانی شهرداری نجف آباد بعمل آوردند.


در این بازید دهقان علاوه برخانه تاریخی مهرپرور، خانه تاریخی نوریان، فرهنگسرای شهید محمد منتظری پروژه های پارک 55 هکتاری کوهسار ، تعریض خیابان شریعتی، آیت شمالی، باغ موزه ، بوستان خدمت و ... را نیز مورد بازدید قرار داد .
حسین دهقان که بین سالهای 1378 الی 1382 شهردار نجف آباد بوده است، در این بازدید از احیای خانه های تاریخی مهرپرور(موزه مردم شناسی نجف آباد) و نوریان (مکتب خانه علوم خواج نصیرالدین طوسی) به نیکی یاد کرد و پروژه های انجام شده و در حال انجام شهرداری نجف آباد را با عنایت به رکود سال های اخیر در بخش مسکن و مشکلات عدیده شهرداریها( به طوری که در حال حاضر بسیاری از شهرداری های استان و حتی کشور از پرداخت هزینه های جاری و پرسنلی خود نیز عاجز شده اند) را جزو کارهای ماندگار و قابل تحسین نام برد .
دهقان که هم اکنون مدیرعامل شرکت شهرو کار می باشد از خاطرات خدمت خویش در نجف آباد و حسن خلق و سلوک مردم نجف آباد به نیکی یاد کرد و عنوان داشت : قدر و مزلت مردم شریف نجف آباد بسیار والاست و اذعان داشت مردم نجف آباد شایستگی و لیاقت بهترینها را در همه خدمات و امکانات دارند.
فعاليت اصلي شرکت شهر و کار پیرامون پيمانکاري عمراني ساختماني اعم از راه‌سازي، پل‌سازي، ابنيه اداري، تجاري و مسکوني، کليه امور مشاوره فني و مهندسي، خريد و فروش و اجاره ماشين‌آلات ساختماني، امور توليدي مصالح ساختماني و... مي‌باشد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 2.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.