امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

هوای مدرسه شهید کمرانی نجف آباد پاک شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، دوشنبه 27 دیماه، مهندس مسعود منتظری شهردار نجف آباد، میهمان مدرسه شهید کمرانی بود.

در این برنامه که صالحی معاون سیاسی- اجتماعی فرمانداری، ابراهیم ریاست آموزش و پرورش، محمدی ریاست محیط زیست نجف آباد، و جمعی از مدیران شهری و آموزش و پرورش و این مدرسه حضور داشتند برنامه نمادین 29 دی روز هوای پاک برگزار گردید.

دراین مدرسه (که در خیابان منتظری جنوبی واقع شده است) علاوه براجرای برنامه های متنوع درخصوص این روز( خوش آمدگویی، تبریک روز هوای پاک، رونمایی از منشور زمین پاک، پرده برداری از غول پلاستیکی، شعر خوانی ، نمایش) سخنرانی روسای آموزش و پرورش و محیط زیست نجف آباد و شهردار، بازدید از نمایشگاه و دستاوردهای دانش آموزان این مدرسه پیرامون محیط زیست  و فضای سبز و پذیرایی با تغذیه سالم و چایی آتیشی صورت پذیرفت.

شهردار در سخنرانی خود دانش آموزان را دعوت به بازدید و استفاده  از رستوران بازیهای فکری کندو و باغ بانوان نمود و خواستار نه گفتن ایشان به مصرف کیسه های پلاستیک شد، وی اعلام داشت شهرداری برنامه جامعی درخصوص تهیه و توزیع کیسه های مخصوص خریدهای مختلف و پسماند اتومبیل مدنظر دارد.

فراخوان و دعوت درخصوص تفکیک پسماندها دیگر بخش سخنان مهندس منتظری شهردار نجف آباد بود.

 این برنامه به اهتمام مدیران  آموزش و پرورش و  مدرسه شهید کمرانی و انجمن دوستاران محیط زیست نجف آباد برگزار شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.